روز قدس؛ فرصتی برای نمایش وحدت امت اسلامی
کد خبر: 3815300
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳

روز قدس؛ فرصتی برای نمایش وحدت امت اسلامی

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرماندار طارم گفت: روز جهانی قدس فرصتی برای نمایش وحدت و اراده امت اسلامی در مقابل مسئله فلسطین و اشغالگری رژیم اسرائیل است.

روز جهانی قدس؛ فرصتی برای نمایش وحدت امت اسلامیبه گزارش ایکنا از زنجان، ستار صفری، فرماندار طارم ظهر امروز، سه‌شنبه، ۷ خرداد در جلسه هماهنگی برنامه‌های روز جهانی قدس این شهرستان، اظهار کرد: نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به نام روز قدس از یادگاران ارزشمند معمار کبیر انقلاب است.
وی با تأکید بر اینکه این‌نام‌گذاری یک اقدام هوشمندانه از سوی امام(ره) بود، ادامه داد: برای اینکه مسئله فلسطین هیچگاه به فراموشی سپرده نشود امام راحل یکسال پس از پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی در ۱۶ مرداد ماه سال ۵۸ اقدام به این نام‌گذاری کردند.
صفری با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری درباره روز قدس، خاطرنشان کرد: با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس توسط امام(ره)، فرصت حقی برای ملت ایران و سایر ملت‌های همراه با ملت فلسطین ایجاد شد تا اقداماتی را که بیش از ۶۰ سال توسط آمریکا و اسرائیل و متحدانش درباره فلسطین انجام می‌شود، تحت تاثیر قرار دهند.
این مسئول ایجاد جنگ‌های نیابتی در عراق، سوریه و یمن را از اقدامات آمریکا و متحدانش در راستای کمک به رژیم غاصب اسرائیل برشمرد و افزود: به حول و قوه الهی این جنگ‌ها به نحو مطلوب مدیریت شد.
فرماندار طارم با اشاره به دستاوردهای روز جهانی قدس، گفت: روز جهانی قدس به ویژه بعد از جنگ‌هایی که توسط حزب‌الله لبنان و حماس فلسطین بر علیه رژیم اشغالگر قدس انجام شد هراس و وحشت وصف‌ناپذیری را در رژیم ایجاد کرده است.
فرماندار طارم با بیان اینکه مردم این شهرستان با حضور باشکوه خود در روز قدس بار دیگر وحدت خود را به رخ جهانیان کشیده و بیعتی دوباره آرمان‌های امام و شهدا خواهند داشت، تأکید کرد: به عنوان خادمان نظام و مردم وظیفه داریم ضمن تبیین ابعاد مختلف روز قدس، به عنوان یک شهروند در کنار مردم در راهپیمایی شرکت داشته باشیم.
وی از برگزاری راهپیمایی در شهر آببر و چورزق و مراکز دهستان درام، دستجرده و گیلوان خبر داد و تاکید کرد: در سایر مناطق نیز در صورت برگزاری بایستی هماهنگی‌های لازم با نیروی انتظامی صورت گیرد.
گفتنی است راهپیمایی روز قدس در مرکز شهرستان طارم در شهر آب‌بر همزمان با سراسر کشور از میدان امام علی(ع) آغاز و و مراسم پایانی آن در مسجد جامع شهر آب‌بر خواهد بود.
انتهای پیام


captcha