حضور روزانه ۳۵۰۰ زنجانی در برنامه‌های جمع‌خوانی قرآن
کد خبر: 3816209
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹

حضور روزانه ۳۵۰۰ زنجانی در برنامه‌های جمع‌خوانی قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: روزانه ۳۵۰۰ نفر در برنامه‌های جمع‌خوانی قرآن در بقاع متبرکه شاخص حضور دارند.

حضور روزانه 3500 زنجانی در برنامه‌های جمع‌خوانی قرآنحجت‌الاسلام جعفر جنتی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان اظهار کرد: بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص استان زنجان برنامه‌های جمع‌خوانی قرآن کریم را در ماه مبارک رمضان برگزار می‌کنند.
وی ابراز کرد: امسال به‌طور متوسط روزانه بیش از 3500 نفر جهت شرکت در مراسم جمع‌خوانی قرآن کریم در بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص حضور یافتند.
جنتی برپایی نماز جماعت، جلسات تفسیر قرآن کریم و توزیع افطاری ساده را از جمله برنامه‌های اماکن متبرکه در ماه رمضان خواند و گفت: در راستای ترویج فرهنگ افطاری ساده و دوری از تجمل‌گرایی، سفره‌های افطاری ساده در بقاع متبرکه شاخص شهرستان پهن می‌شود.
این مسئول برپایی خیمه معرفت در ایام ماه مبارک رمضان و سخنرانی بعد از نماز مغرب و عشا را از دیگر برنامه‌های اجرا شده بقاع متبرکه در ایام ماه مبارک رمضان برشمرد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان همچنین بیان کرد: طرح افق برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ارائه پیوست‌های قرهنگی، اجتماعی و قرآنی توسط بقاع متبرکه اجرا می‌شود.
انتهای پیام
captcha