گفتمان امام، مقاومت مقابل استکبار است
کد خبر: 3817502
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۱

گفتمان امام، مقاومت مقابل استکبار است

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه گفتمان امام(ره) زنده است، گفت: گفتمان امام، مقاومت در مقابل استکبار است.

گفتمان امام، مقاومت در مقابل استکبار استبه گزارش ایکنا از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی، امام جمعه زنجان، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان، با اشاره به اینکه ملت ایران همیشه و در همه حال پای‌بند گفتمان امام و حامی انقلاب هستند، اظهار کرد: باید با همبستگی ملی و وحدت در کنار هم، برای ساختن ایرانی آباد، آزاد و پیشرفته تلاش کنیم.
وی به زنده بودن گفتمان امام اشاره کرد و افزود: گفتمان امام که همان مقاومت در مقابل استکبار جهانی است، زنده است و دشمن به خاطر زنده بودن این گفتمان، نتوانسته به اهداف خود برسد.
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان همچنین به حضور مردم در مراسم سالروز ارتحال امام اشاره و ابراز کرد: حضور مردم از نقاط مختلف نشان داد که امام جایگاه والایی در بین مردم دارد و هنوز گفتمان امام در بین مردم زنده است.
آیت‌الله خاتمی به برگزاری باشکوه نماز عید سعید فطر در استان نیز اشاره کرد و افزود: بنده از ابتدا هم اعتقاد داشتم که نباید نمازهای اعیاد در یک نقطه برگزار شود و خوشبختانه امسال شکوه خاصی را در نمازهای عید فطر شاهد بودیم.
وی در ادامه با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس امسال در بیش از ۱۰۰ کشور جهان برگزار شد، ادامه داد: دشمنان خواب آشفته‌‌ای را برای سرزمین قدس دیده بودند که به حمد الهی تعبیر نشد.
انتهای پیام

captcha