مقاومت و ایستادگی؛ بزرگترین درس از مکتب امام(ره)
کد خبر: 3817534
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
کارشناس دینی فهرج بیان کرد:

مقاومت و ایستادگی؛ بزرگترین درس از مکتب امام(ره)

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام علیرضا لطفیان سرگزی گفت: یکی از خصوصیات حضرت امام خمینی(ره) مقاومت و ایستادگی بود؛ آنچه امام راحل در هیئت یک مکتب و اندیشه مطرح کردند، مقاومت بود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ گفتمان دینی «آشنایی با حکمت، مقاومت و تدبیر امام خمینی(ره)» صبح امروز، 18 خرداد‌ماه با مشارکت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان و با حضور جمعی از جوانان و خانواده‌های‌شان در شهرستان فهرج این استان برگزار شد.
حجت‌الاسلام علیرضا لطفیان سرگزی، رئیس عقیدتی ــ سیاسی نیروی انتظامی شهرستان فهرج در این جلسه با اشاره به اهمیت سبک زندگی قرآنی در جامعه اسلامی، عید فطر و ماه شوال را ماه تقوا و زمینه و بستری برای رواج پروا از خداوند متعال خواند و گفت: یکی از خصوصیات حضرت امام خمینی(ره) مقاومت و ایستادگی بود؛ آنچه امام راحل در هیئت یک مکتب و اندیشه مطرح کردند، مقاومت بود.
وی ادامه داد: امام(ره) در دوران مبارزه، محکم و بدون ذره‌ای عقب‌نشینی در برابر سران طاغوت و دشمنان ایستاد و پس از پیروزی انقلاب نیز با مقاومت و ایستادگی به راه خود ادامه داد. تهدید، تطمیع و فریب، مطلقا در ایشان اثر نمی‌گذاشت و دشمن نمی‌توانست دستگاه محاسباتی امام بزرگوار را که متکی به بینات دین مبین اسلام بود، دچار اختلال بکند.
رئیس عقیدتی ــ سیاسی نیروی انتظامی فهرج گفت: امام(ره) انسانی شجاع، باحکمت و باتدبیر، پارسا و پرهیزکار، دلبسته به خدای بزرگ و ذکر الهی، ظلم‌ستیز، طرفدار و حامی مظلوم، استکبار‌ستیز، عدالت‌خواه، صادق با مردم و اهل مجاهدت دائم در راه خدا، بود.
وی با اشاره به مبارزات همه‌جانبه ملت فلسطین، بیان کرد: این مبارزات باید ادامه پیدا کند تا غاصبین فلسطین تسلیم رأی ملت فلسطین شوند؛ باید از همه مردم فلسطین درباره مالکیت این سرزمین اعم از مسلمان و مسیحی و یهودیِ فلسطینی و تبعیدشدگان از فلسطین نظرخواهی بشود و همه تسلیم آن باشند.
محمود لطفیان
انتهای پیام
captcha