۴۵۰ خانه سیل‌زده در زنجان بازسازی می‌شود
کد خبر: 3818216
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰

۴۵۰ خانه سیل‌زده در زنجان بازسازی می‌شود

گروه اجتماعی ــ مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: برنامه‌ریزی کردیم تا با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی، ۴۵۰ واحد که در اثر سیل خسارت دیدند را در سطح استان بازسازی کنیم.

450 خانه سیل‌زده در زنجان بازسازی می‌شودفرهاد امندی، مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: در استان زنجان 208 گروه جهادی وجود دارد که جغرافیا‌محور هستند و 632 گروه جهادی نیز به شکل محله‌محور فعالیت می‌کنند که اعضای این گروه‌ها را قشرهایی همچون دانشجویان، استاتید، پزشکان، وکلا و سایر موارد تشکیل می‌دهد.
وی با اشاره به اینکه این گروه‌ها در محلات محروم، روستاها و حاشیه شهرها به ارائه خدمات مورد نیاز می‌پردازند، ابراز کرد: تیم‌های پزشکی نیز در مناطق محروم خدماتی از قبیل ویزیت رایگان و خدمات بهداشتی ارائه می‌کنند.
مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه امسال سیل به مناطقی از استان خسارت وارد کرد، یادآور شد: برنامه‌ریزی کردیم تا با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی، 450 واحد را در سطح استان بازسازی کنیم.
وی ادامه داد: روز چهارشنبه 22 خردادماه نیز همایش آموزش گروه‌های جهادی با حضور 200 نفر از مسئولان این گروه‌ها در مرکز آموزش امام صادق(ع) واقع در سه راه امجدیه برگزار می‌شود.
امندی همچنین به اجرای طرح هجرت در راستای بازسازی و زیباسازی مدارس اشاره کرد و افزود: این طرح سه حانبه با همکاری آموزش و پرورش، اداره نوسازی و تجهیز مدارس و بسیج برگزار می‌شود.
این مسئول ادامه داد: هنوز آمار نهایی برای تعمیرات جزئی مدارس از طرف آموزش و پرورش اعلام نشده اما در صورت تأمین اعتبار، این آمادگی را داریم که 400 مدرسه را در قالب طرح هجرت مرمت کنیم.
انتهای پیام
captcha