یازدهمین دوره ختم قرآن در مکتب‌القرآن روح‌الله انزلی برگزار می‌شود
کد خبر: 3818824
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸
فردا؛

یازدهمین دوره ختم قرآن در مکتب‌القرآن روح‌الله انزلی برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرعامل مؤسسه خانه قرآن بندر انزلی گفت: یازدهمین دوره ختم قرآن با حضور حاج حسین رفیعی قاری جوان و مبتهل بین‌المللی فردا، ۲۳ خرداد‌ماه در مکتب‌القرآن روح‌الله بندرانزلی برگزار می‌شود.

سیف‌الله مسرور، مدیرعامل مؤسسه خانه قرآن بندر انزلی در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، اظهار کرد: به همت مکتب‌القرآن روح‌الله فردا، 23 خردادماه امسال و با حضور حاج حسین رفیعی، از قاریان جوان بین‌المللی، یازدهمین دوره ختم قرآن در مسجد گلشن بندر انزلی برگزار می‌شود.

مدیر‌عامل مؤسسه خانه قرآن بندر انزلی با اشاره به اینکه اجرای مداحی نیز در حاشیه این محفل قرآنی پیش‌بینی شده است، افزود: این محفل قرآنی بعد از نماز مغرب و عشا برگزار خواهد شد و عموم علاقه‌مندان می‌توانند در آن حضور داشته باشند.

مسرور با اشاره به اینکه در حال حاضر ۸۸ جلسه مردمی تحت عنوان مکتب قرآنی تحت نظر این مؤسسه فعالیت دارند، تصریح کرد: این محافل قرآنی در خانه‌ها، مساجد و حسینیه‌ها برگزار می‌شود که از این تعداد ۵۴ مکتب ویژه بانوان و ۳۴ مکتب نیز برای آقایان است.

مدیر مؤسسه خانه قرآن بندر انزلی در خصوص برگزاری جلسات خانگی قرآن کریم، تأکید کرد: علاقه‌مندانی که دارای شرایط مکانی مناسب برای محافل قرآنی هستند با مراجعه به این مؤسسه درخواست خود را با مسئول مربوطه مطرح کرده و پس از تأیید شرایط، از حمایت‌های مؤسسه که در حد توان و بضاعت این خانه قرآن در تأمین رحل و قرآن، بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام

captcha