ملت ایران از مواضع انقلابی برنمی‌گردد
کد خبر: 3819233
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳

ملت ایران از مواضع انقلابی برنمی‌گردد

گروه سیاست و اقتصاد- امام جمعه قیدار گفت: ملت ایران هرگز تن به سازش و مذاکره نمی‌دهد و از مواضع انقلابی خود عقب‌گرد نمی‌کند.

ملت ایران از مواضع انقلابی برنمی‌گرددبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام علی موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر قیدار به سفر شینزو آبه نخست وزیر ژاپن به ایران طی هفته گذشته اشاره و اظهار کرد: هدف‌ از مانورهای رسانه‌ای پیش از سفر نخست وزیر ژاپن به ایران این بود که ایران باید در جریان سفر شینزو آبه پیشنهادات آمریکا را بپذیرد و بار دیگر به میز مذاکره بازگردد.
امام جمعه قیدار افزود: رهبر معظم انقلاب در این دیدار موضع نهایی جمهوری اسلامی ایران را در این مورد مشخص کردند که با توجه به بدعهد و غیرقابل اعتماد بودن آمریکا امکان مذاکره وجود ندارد.
وی تاکید کرد: تاریخ ایران نشان مى‌دهد که هر زمان در برابر دشمن کوتاه آمده و عقب‌نشینى کرده است، هزینه‌هاى بسیارى پرداخته است و با توجه به این تجربه‌های تلخ و شیرین، ملت ایران هرگز تن به سازش و مذاکره نمی‌دهد و از مواضع انقلابی خود عقب‌گرد نمی‌کند.
موسوی به سفر هایکو ماس وزیر خارجه آلمان به تهران اشاره کرد و گفت: وی با مقامات کشورمان در موضوعات مختلف به ویژه برجام و موضوع تحریم‌ها گفت‌وگو کرد و بسیارى از رسانه‌ها منتظر بودند که وی خبرهایی را از این مذاکرات منتشر کند و در واقع سفر وزیر خارجه آلمان تأییدى دوباره بر این واقعیت بود که نباید به اروپا دل خوش کرد.
امام جمعه قیدار به هفته جهاد و دیگر ایام پیش‌رو اشاره کرد و افزود: در دوران دفاع مقدس جهاد سازندگی نقش بسیار بزرگی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی داشته و در دو میدان سازندگی در روستاها و سنگر سازی در جبهه‌ها فعالیت داشتند.
وی نقش بخش کشاورزی در تأمین غذا و خوراک و لزوم توجه به مشکلات این قشر را با اهمیت خواند و گفت: این قشر مسئولیت امنیت غذایی کشور را بر عهده دارند.
انتهای پیام
captcha