اجرای طرح «احسان مسجد» در زنجان
کد خبر: 3820386
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳

اجرای طرح «احسان مسجد» در زنجان

گروه فرهنگی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان از اجرای طرح «احسان مسجد» برای نخستین‌بار خبر داد و گفت: در راستای کمک به خانواده‌های بی‌بضاعت، با کمک خیرین و امام جماعت مساجد نسبت به تأمین جهیزیه اقدام می‌شود.

اجرای طرح «احسان مسجد» در زنجانحجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: طرح «احسان مسجد» برای اولین‌بار در زنجان اجرا می‌شود و در راستای آن با کمک‌های مردمی برای نیازمندان جهیزیه تدارک می‌بینند.
وی با اشاره به اینکه تمام نهادهای دولتی می‌توانند در بحث اهدای جهیزیه به نیازمندان مشارکت کنند، ابراز کرد: در راستای کمک به خانواده‌های بی‌بضاعت با همکاری و کمک خیرین و مدیریت امام جماعت مساجد نسبت به تأمین جهیزیه اقدام شد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان بیان کرد: با اجرای این طرح ۴ مورد جهیزیه شامل تلویزیون، یخچال، فرش، اجاق‌گاز و ماشین لباسشویی تحویل خانواده‌های کم‌درآمد شهرستان شد.
وی بالا رفتن سن ازدواج و بیکاری را از مهم‌ترین علت وقوع آسیب‌های اجتماعی دانست و گفت: برای حل مشکل ازدواج جوانان باید ریشه و موانع شناسایی شود که یکی از مهم‌ترین این موانع بیکاری است.
این مسئول به ایجاد و تقویت عزم همگانی برای کاهش یا جلوگیری از روند رو به رشد آسیب‌های اجتماعی در جامعه تأکید کرد و افزود: اهدای مستقیم جهیزیه به نیازمندان امری انسانی است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
صفی‌یاری خاطرنشان کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی تنها نهادی است که به‌صورت تشکیلاتی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی وارد عمل شده است اقدام ویژه‌ای را در دستور کار دارد.
انتهای پیام
captcha