احداث و تجهیز کتابخانه‌های طارم؛ چشم‌انتظار یاری خیران
کد خبر: 3820890
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۰

احداث و تجهیز کتابخانه‌های طارم؛ چشم‌انتظار یاری خیران

گروه فرهنگی ــ فرماندار طارم جلب مشارکت خیرین در احداث و تجهیز کتابخانه‌ها را ضروری دانست و گفت: شهرستان طارم ظرفیت بسیار خوبی در این حوزه دارد.

احداث و تجهیز کتابخانه‌های طارم؛ چشم انتظار یاری خیرانبه گزارش ایکنا از زنجان، ستار صفری، فرماندار زنجان، عصر امروز، چهارشنبه ۲۹ خرداد ماه در اولین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان طارم با اشاره به اینکه 1990 نفر در کتابخانه‌های عمومی شهرستان عضویت دارند، افزود: نزدیک به3/4 درصد از جمعیت شهرستان از خدمات کتابخانه‌های عمومی بهره‌مند هستند.

وی با اشاره به اهمیت ترویج کتاب و کتابخوانی در توسعه جامعه، اظهار کرد: با سرمایه‌گذاری که در این حوزه در سنین پایین صورت می‌گیرد، شاهد افزایش سرانه مطالعه و تاثیرگذاری مطلوب آن در سال‌های آتی در جامعه باشیم.

فرماندار شهرستان طارم اهدای کتاب کمک آموزشی به ارزش  342 میلیون تومان از طرف موسسه قلم چی به استان و اختصاص 78 میلیون تومان به شهرستان طارم را  قابل تقدیر دانست و تاکید کرد: امیدواریم این کتاب‌ها بتواند نقش موثری در بالا بردن سطح معلومات دانش‌آموزان کنکوری شهرستان طارم داشته باشد.

این مسئول تاکید کرد: بنا به دستور استاندار زنجان در رسیدگی به مناطق محروم، ضمن اطلاع‌رسانی مناسب به دانش‌آموزان ، باید این کتاب‌ها به صورت مطلوب در کتابخانه‌های شهرستان توزیع شود.

صفری جلب مشارکت خیرین در احداث و تجهیز کتابخانه‌ها را ضروری دانست و گفت: شهرستان طارم ظرفیت بسیار خوبی در این حوزه دارد.

فرماندار طارم به نقش موثر کتابخانه‌های عمومی در ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی اشاره و از شهرداری‌ها و سایر نهادهای فرهنگی خواست در راستای کمک و تجهیز و راه‌اندازی کتابخانه عمومی کمک حال این نهاد باشند.

انتهای پیام

captcha