موضع مقتدرانه مقام معظم رهبری به جبهه مقاومت عزت بخشید
کد خبر: 3821552
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹

موضع مقتدرانه مقام معظم رهبری به جبهه مقاومت عزت بخشید

گروه سیاست و اقتصاد ــ قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: فرمایشات مقتدرانه مقام معظم رهبری در دیدار با نخست‌وزیر ژاپن موجب عزت انقلاب و جبهه مقاومت شد که دست رد به سینه ترامپ زد.

موضع مقتدرانه مقام معظم رهبری به جبهه مقاومت عزت بخشیدبه گزارش ایکنا از زنجان، نصرت‌الله لطفی، قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، شب گذشته، یک تیرماه در مراسم تکریم و معارفه رؤسای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان، اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان نهاد حاکمیتی و عمومی و همین‌طور نهادی فراسازمانی و فراجناحی با نگاه حاکمیتی در راستای صیانت از انقلاب اسلامی و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان فعالیت می‌کند.

وی اخلاص، فروتنی و خدمات بی‌منت را از ویژگی‌های بارز رئیس پیشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان برشمرد و افزود: حسینی همواره در طول سال‌های خدمت، منشأ برکات فراوانی برای استان بوده است.

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه در آستانه هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی قرار داریم، گفت: باید از این فرصت برای افشای حقوق بشر آمریکایی با معرفی جنایت‌ها و سیاست‌های خصمانه آن بهره جست.

لطفی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، ادامه داد: گام دوم انقلاب به این معنا است که آنچه که آرمان‌های انقلاب اسلامی بود، به گونه‌ای در بین نسل جوان تبیین شود که این حرکت تا تحقق تمدن اسلامی و ظهور صاحب اصلی آن تداوم یابد.

وی یادآور شد: فرمایشات مقتدرانه مقام معظم رهبری در دیدار با نخست‌وزیر ژاپن موجب عزت انقلاب و جبهه مقاومت بود که دست رد به سینه ترامپ زد. باید همه همدل و واحد بتوانیم حول محور ولایت از این پیچ تاریخی عبور کنیم.

در پایان این جلسه از زحمات سیدسعید حسینی تقدیر شده و حجت‌الاسلام علی ناصر به‌عنوان رئیس جدید این نهاد معرفی شد.
انتهای پیام
captcha