دشمنی آمریکا به نسل‌ جدید گوشزد شود
کد خبر: 3821578
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶

دشمنی آمریکا به نسل‌ جدید گوشزد شود

گروه سیاست و اقتصاد ــ استاندار زنجان با اشاره به اینکه سرنگونی پهپاد آمریکایی، توان دفاعی کشور را به رخ کشید و حاکی از هوشمندی نظام اسلامی است، گفت: دشمنی آمریکا برای نسل‌های جدید گوشزد شود.

دشمنی آمریکا برای نسل‌های جدید گوشزد شود/سرنگونی پهباد آمریکایی، توان دفاعی کشور را به رخ کشیدبه گزارش ایکنا از زنجان، فتح‌الله حقیقی، استاندار زنجان شب گذشته، یکم تیرماه در یادواره شهدای مدافع حرم و حریم ولایت که به میزبانی شهرستان ابهر برگزار شد، اظهار کرد: زنجان مهد غواصان دریادل و مهد حریم ولایت با وجود جوانان ولایت‌مدار است. 

استاندار زنجان با تأکید بر اینکه هر چیز در این دنیا از بین رفتنی و کهنه شدنی است اما آنچه که همیشه جاودان می‌ماند نام شهید است، تصریح کرد: دلیل ماندگاری شهدا این است که شهید حق است و راه حق را برای زندگی خود انتخاب کرده است.

وی با بیان اینکه کسانی افتخار خانواده شهید بودن را دارند که جایگاه شهید و شهادت را به خوبی درک کرده‌اند، گفت: همچنین کسانی می‌توانند رنج‌های آزادگان و دردهای جانبازان را درک کنند که تنها یک لحظه جای آنان باشند.

وی امنیت و آرامش امروز کشور را مرهون خون شهدا دانست و گفت: شهدا به‌خاطر خدا و اهداف عالیه نظام اسلامی عزیزترین هستی خود یعنی جانشان را در این راه تقدیم کردند. 
نماینده عالی دولت در استان زنجان با تأکید بر ضرورت خدمت‌رسانی مطلوب به خانواده معظم شهدا و پاسداشت یاد و خاطره شهیدان، ادامه داد: مسئولان ما نباید فراموش کنند چه بهایی در راه رشد و تعالی کشور چه هزینه‌هایی داده شده است. 

این مسئول با اشاره به اینکه دشمنی آمریکا با ما تازگی ندارد، افزود: همه ما باید به این موضوع واقف بوده و آن را به جوانان و نوجوانان ما گوشزد کنیم.

استاندار زنجان با تأکید بر اینکه دشمنان ما توان دیدن انقلابی که بر پایه عدل و صلح اقامه شده بود ندارند، یادآور شد: به همین علت مستکبرین از زمان پیروزی انقلاب تاکنون از هیچ دشمنی علیه ملت ایران دریغ نکرده و در همه حوادث کشور به طور مستقیم و غیر‌مستقیم حضور داشته‌اند. 

نماینده عالی دولت در استان زنجان با اشاره به ساقط کردن پهپاد پیشرفته دشمنان توسط غیور مردان کشورمان، ادامه داد: دشمن برای ارزیابی و محک توان نظامی ایران و یا هر سیاست دیگری که بتوان نام آن ‌را گذاشت، پهپاد مدرنی فرستاد و جواب دندان‌شکن تحویل گرفت.

وی از ولایت‌فقیه به عنوان یکی از رموز اتحاد کشور نام برد و گفت: جوانان امروز کشور ما مانند جوانان دیروز گوش به فرمان ولی‌فقیه بوده و در راه انقلاب و اسلام گام برمی‌دارند.
 
نماینده عالی دولت در استان زنجان یادآور شد: در سایه اتحاد و با حضور جوانان عاشق ولایت‌فقیه امروز و دیروز، روز به روز بر انسجام و وفاق موجود در کشور افزوده می‌شود.
انتهای پیام
captcha