شهدای مدافع حرم اتحاد دشمنان را در هم شکستند
کد خبر: 3821907
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷

شهدای مدافع حرم اتحاد دشمنان را در هم شکستند

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام‌ جمعه ابهر با اشاره به این که شهدای مدافع حرم اتحاد دشمنان را در هم شکستند، اظهار کرد: اگر مدافعان حرم نبودند امروز ما در درون شهرها با آمریکا، صهیونیسم و وهابیون در حال جنگ بودیم.

در هم شکستن اتحاد دشمن؛ ثمره خون مدافعان حرمبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی، امام جمعه ابهر، شب گذشته، ۲ تیرماه در جمع خانواده‌های شهدای مدافع حرم با بیان اینکه خداوند در قرآن کریم خودش را به عنوان اکرم معرفی کرده است، اظهار کرد: خدای اکرم کتاب کریمی فرستاد تا با بهره‌گیری از آن انسان با کرامت تربیت شود.

وی تصریح کرد: وقتی از اهل بیت(ع) سؤال کردند که انسان با کرامت کیست فرمودند انسان با کرامت انسان باغیرت است. شهدا جزو افراد باغیرتی هستند که در برابر دشمن ایستادند و اجازه ندادند دشمن حتی به ذره‌ای از خاک این کشور تجاوز کند.

وی با بیان اینکه حضرت علی(ع) در مقابل دشمنانی که قصد نبش قبر حضرت زهرا(س) را داشتند ایستادند، گفت: از همین‌رو می‌توان گفت حضرت علی(ع) اولین مدافع حرم است.

امام جمعه ابهر با اشاره به اینکه شهدای حرم نفس و شهوت دنیوی را زیر پا گذاشتند، ادامه داد: این شهدا عاشقانه، عالمانه و عارفانه هفت شهر عشق را به کمک حضرت زینب(س) یک شب پیمودند.

وی با اشاره به این که شهدای مدافع حرم اتحاد دشمنان را در هم شکستند، اظهار کرد: اگر مدافعان حرم نبودند امروز ما در درون شهرها با آمریکا، صهیونیسم و وهابیون در حال جنگ بودیم.

امام جمعه ابهر با تأکید بر اینکه غیرت، عزت و آزادگی کشور مرهون خون شهدا است، بیان کرد: همه مسئولین ما نیز وظیفه دارند با تاسی از شهدا در مقابل دشمنان بایستند.

وی با اشاره به اینکه وظیفه سیاستمداران ما این است که اجازه ندهند سیاستمداران بی‌دین کشور ما مسلط شود، گفت: مسئولان فرهنگی کشور نیز وظیفه دارند اجازه ندهند پای فرهنگ بیگانه به کشور باز شود.
captcha