مسابقات قرآن دانش‌آموزی با حضور 1000 نفر در زنجان برگزار می‌شود
کد خبر: 3822803
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹

مسابقات قرآن دانش‌آموزی با حضور 1000 نفر در زنجان برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی _ رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به برگزاری سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور در زنجان گفت: پذیرش دانش‌آموزان از21 تیرماه آغاز می‌شود.

مسابقات قرآن دانش‌آموزی با حضور 1000 نفر در زنجان برگزار می‌شودمجید نظری، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان اظهار کرد: زنجان افتحار دارد که میزبانی از سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور را برعهده گرفته است.
وی با اشاره به اینکه این مسابقات با حضور 1000 نفر از سراسر کشور برگزار می‌شود، ابراز کرد: این مسابقات در 2 بازه زمانی در 2 بخش دختران و پسران برگزار می‌شود.
این مسئول ادامه داد: مسابقات در بخش پسران از 22 تا 25 تیرماه برگزار می‌شود و پس از آن دختران دانش‌آموز از 27 تا 30 تیرماه به رقابت می‌پردازند.
رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه میزبانی از متسابقان در پایتخت شور و شعور حسینی به به بهترین نحو انجام شود، یادآور شد: از عصر روز 21 تیرماه پذیرای دانش‌آموزان خواهیم بود.
وی به تشکیل کمیته‌های ده‌گانه برای برگزاری این مسابقات اشاره کرد و گفت: اسکان، محل برگزاری آزمون، برگزاری آیین افتتاحیه و اختتامیه، هماهنگی با شدا و سیما برای پخش زنده از شبکه قرآن و اقداماتی از این دست در این کمیته‌ها انجام می‌شود.
نظری ادامه داد: هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌هایی همچون میراث، فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، اداره‌کل اوقاف و امور خیریه، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری، سپاه، علوم پزشکی، فرمانداری و سایر موارد انجام شده است.
انتهای پیام
captcha