کارگروه‌ تخصصی تولید محتوای «گام دوم انقلاب» در زنجان تشکیل می‌شود
کد خبر: 3822808
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵

کارگروه‌ تخصصی تولید محتوای «گام دوم انقلاب» در زنجان تشکیل می‌شود

گروه فرهنگی _ سرپرست حوزه هنری استان زنجان گفت: هیئت اندیشه‌ورز و کارگروه‌های تخصصی تولید محتوای «گام دوم انقلاب اسلامی» در حوزه هنری زنجان تشکیل می‌شود.

کارگروه‌ تخصصی تولید محتوای «گام دوم انقلاب» در زنجان تشکیل می‌شودامیر نعمتی؛ سرپرست حوزه هنری استان زنجان، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، از تشکیل و توسعه هیئت‌های اندیشه‌ورز و کارگروه‌های تخصصی به منظور تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در راستای جهت‌دهی به هنرمندان و جوانان برای تولید آثار فاخر هنری خبر داد.
این مسئول یادآور شد: حوزه هنری در راستای تولید آثار پر محتوا و غنی، وظایف خطیری در جهت تقویت ابعاد اندیشه‌ورزی و تفکر جامعه هنرمندان و جوانان علاقمند به هنر بر عهده دارند و باید تغذیه فکری جامعه هنری را تا حدودی تأمین کند.
نعمتی ابراز کرد: حوزه هنری استان زنجان در نظر دارد با کمک هیئت اندیشه‌ورز و کارگروه‌های تخصصی رشته‌های هنری آفرینش‌های ادبی، هنرهای تجسمی، هنرهای تصویری و نمایشی که متشکل از روحانیون، اساتید دانشگاهی و هنرمندان فعال فرهنگی است، ابعاد و زوایای گوناگون بیانیه گام دوم انقلاب را برای هنرمندان و نسل جوان به درستی تبیین و تشریح کند، تا بتوان برای تحقق اهداف مدنظر در بیانیه گام دوم انقلاب از شیوه‌های جذاب و تأثیرگذار هنری و رسانه‌ای بهره گرفت.
وی ادامه داد: بررسی و تشریح ابعاد مختلف بیانیه گام دوم انقلاب، که به مناسبت آغاز دهه پنجم انقلاب توسط مقام معظم رهبری صادر شده است، در جهت ارائه ایده و تولید محتوا در مسیر تولید آثار هنری با رویکرد بصیرت‌افزایی، هم‌افزایی و ترسیم نقشه راه برای آینده هنر استان توسط حجت‌الاسلام‌والمسلمین مسعود صفی‌یاری و هیئت اندیشه‌ورز و کارگروه‌های تخصصی برای هنرمندان و فعالان فرهنگی، اساتید و کارشناسان و مسئولین واحدهای تخصصی حوزه هنری استان زنجان از جمله برنامه‌های این نشست خواهد بود.
سرپرست حوزه هنری استان زنجان افزود: بیش از 40 نفر از صاحب نظران و هنرمندان در این هیئت و کارگروه‌ها حضور دارند و با برنامه‌ریزی انجام شده طبق زمان‌بندی مشخص به تشکیل جلسات تخصصی به صورت مستمر خواهند پرداخت.
انتهای پیام
captcha