برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن در دارالقرآن پیامبر(ص) طارم
کد خبر: 3824858
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲

برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن در دارالقرآن پیامبر(ص) طارم

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ معاون پرورشی آموزش و پرورش طارم گفت: کلاس‌های تابستانی آموزش قرآن در رشته‌های روخوانی، روانخوانی، تجوید و حفظ در دارالقرآن پیامبر اعظم(ص) این شهرستان برگزار می‌شود.

برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن در دارالقران پیامبر(ص) طارمعبادالله عبادی، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش طارم در گفت‌وگو با ایکنا، از زنجان، با اشاره به اهمیت کلاس‌های اوقات فراغت، گفت: برنامه‌های اوقات فراغت نقش مهمی در پیشگیری از گرایش دانش‌آموزان به انواع آسیب‌های اجتماعی دارند.
 
وی اظهار کرد: در  قرآن کریم، سخنان ائمه اطهار‌(ع) و در کتب روانشناسی و جامعه‌شناسی به استفاده بهینه از اوقات فراغت توصیه شده است.
 
عبادی از اوقات فراغت تابستانی به عنوان چاقویی دولبه یاد کرد و گفت: اگر همکاری و تعامل لازم بین مسئولان، مدیران، مربیان، والدین و سایر نهادها برای تشکیل کلاس‌های اوقا‌ت فراغت صورت گیرد، موجب افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس خواهد شد و در صورت عدم همکاری خود این کلاس‌ها به محل آسیب تبدیل خواهند شد.
 
وی در پایان با تأکید بر ضرورت توجه جدی به موضوعات قرآنی در کلاس اوقات فراغت، اظهار کرد: کلاس‌های تابستانی آموزش قرآن در رشته‌های روخوانی، روانخوانی، تجوید و حفظ در دارالقرآن پیامبر اعظم(ص) برگزار می‌شود.
انتهای پیام
captcha