خروجی جلسات فرهنگی به کاهش آسیب‌های اجتماعی منجر شود
کد خبر: 3824862
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱

خروجی جلسات فرهنگی به کاهش آسیب‌های اجتماعی منجر شود

گروه فرهنگی ــ امام جمعه ابهر گفت: مسئولان باید توجه بیشتری به حوزه فرهنگ داشته باشند و خروجی جلسات فرهنگی باید طوری باشد که آثار و برکات آن را در کاهش آسیب‌های اجتماعی، ترویج سبک زندگی اسلامی و پیشگیری از معضلات شاهد باشیم.

خروجی جلسات فرهنگی به کاهش آسیب‌های اجتماعی منجر شودبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی، امام‌ جمعه ابهر، ظهر امروز، ۱۵ تیر ماه در‍ جلسه هماهنگی هفته فرهنگی ابهر با تأکید بر اینکه جلسات برگزار شده باید حتماً از خروجی برخوردار باشند، گفت: آنچه درخروجی این جلسات مدنظر مقام معظم رهبری است بایستی به خوبی اجرا شود.

وی با تأکید بر اینکه فرهنگ زیربنای توسعه هر جامعه‌ای محسوب می‌شود، ادامه داد: مسئولین باید در زمینه مسائل فرهنگی شهرستان دغدغه بیشتری داشته باشند.

حجت‌الاسلام رحیمی اضافه کرد: خروجی جلسات فرهنگی باید طوری باشد که ما در جامعه آثار و برکات آن را در کمتر کردن آسیب‌های اجتماعی، ترویج سبک زندگی اسلامی و پیشگیری از معضلات شاهد باشیم.

این مسئول یادآور شد: توجه به حوزه فرهنگ قطعا نقش موثری در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ایفا می‌کند‌.

در ادامه این جلسه نیز محسن احمدی‌تبار، فرمانده ناحیه سپاه ابهر گفت: درخصوص اجرای برنامه‌های فرهنگی همه ما وظیفه داریم و باید به درستی به وظیفه خودعمل کنیم.

وی با بیان اینکه فرهنگ عمومی در واقع سنگ بنای فرهنگ هر جامعه بوده و به نوعی زیربنای همه فعالیت‌ها است، بیان کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی باید در اولویت کاری همگان قرار گیرد.

در ادامه این جلسه نیز علی محمدیان، معاون فرماندار شهرستان ابهر به جایگاه شهرستان درحوزه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: باید تلاش کنیم از ظرفیت‌های شهرستان در حوزه‌های مختلف استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه در برگزاری هفته فرهنگی ابهر اعضای شورای اداری باید به وظیفه قانونی خودعمل کنند، ادامه داد: در اجرای این وظایف فرمانداری هم پشتیبان تمامی دستگاه‌ها خواهد بود.
انتهای پیام
captcha