۱۰ جشن در ١٠ مسجد زنجان برگزار می‌شود
کد خبر: 3825095
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵
همزمان با دهه کرامت؛

۱۰ جشن در ١٠ مسجد زنجان برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ــ مسئول ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان زنجان از اجرای برنامه‌های فرهنگی از جمله محافل انس با قرآن کریم در دهه کرامت خبر داد و گفت: ۱۰ مراسم جشن در ١٠ مسجد مزین به نام امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

اجرای 10 مراسم جشن در ١٠ مسجد مزین به نام امام رضا(ع) در زنجانحجت‌الاسلام محمدنقی یارمحمدی، مسئول ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، از فعال شدن ستاد دهه کرامت با حضور دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی خبر داد و گفت: به همین منظور برنامه‌هایی در استان پیش‌بینی شده است.

وی به قرائت زیارت خاصه امام رضا(ع) در همه مساجد استان در طول این دهه اشاره کرد و گفت: همزمان با دهه کرامت ١٠ مراسم جشن در ١٠ مسجد مزین به نام امام رضا(ع) در طول این دهه برگزار می‌شود.

این مقام مسئول به برگزاری محافل انس با قرآن کریم در مساجد استان به همین مناسبت اشاره کرد و گفت: دیدار با خانواده شهدا، عیادت از بیماران و سالمندان، برگزاری جلسه هماهنگی دهه کرامت با حضور دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی، برگزاری نشست خبری و ارسال پیامک‌های مناسبتی و احادیث از دیگر برنامه‌های این دهه است.

مسئول ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان ادامه داد: دیدار دستگاه‌های عضو ستاد دهه کرامت با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به مناسبت دهه کرامت از دیگر اقدامات در این دهه است.

یارمحدی افرود: برگزاری مسابقه دلنوشته‌ای به امام رضا(ع) و مسابقه کتابخوانی «انسان ٢٥٠ ساله» از دیگر برنامه‌های دهه کرامت در استان زنجان است.
انتهای پیام
captcha