حجاج ایرانی به قوانین کشور میزبان احترام بگذارند
کد خبر: 3825394
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴

حجاج ایرانی به قوانین کشور میزبان احترام بگذارند

گروه اجتماعی ــ رئیس سازمان حج و زیارت آذربایجان غربی با تأکید بر اینکه حجاج ایرانی باید در طول سفر حج به قوانین کشور میزبان احترام بگذارند، گفت: اولین گروه حجاج ایرانی از استان از ۸ تا ۱۴ مرداد به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

حجاج ایرانی به قوانین کشور میزبان احترام بگذارند

محمدرضا ندیری، رئیس سازمان حج و زیارت آذربایجان غربی‌ در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با اشاره به اینکه اولین گروه حجاج ایرانی از استان از 8 الی 14 مرداد به سرزمین وحی اعزام خواهند شد، اظهار کرد: 3 هزار و 110 زائر از استان در قالب 21 کاروان و طی 13 پرواز به حج تمتع اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: این تعداد زائر به همراه 116 نفر عوامل اجرایی که شامل بیش از 30 نفر روحانی است، به سرزمین وحی اعزام خواهند شد و بین زائران اعزامی سال جاری از استان، جوان‌ترین زائر یک پسر 18 ساله از ارومیه و مسن‌ترین زائر نیز یک آقای 89 ساله از سردشت است.

ندیری افزود: زمان بازگشت حجاج ایرانی از سرزمین وحی نیز از 8 تا 13 شهریورماه توسط شرکت هواپیمایی ایرانی پیش‌بینی شده است.

رئیس سازمان حج و زیارت آذربایجان غربی بیان کرد: حجاج ایرانی در طول سفر در تمامی جلسات آموزشی شرکت داشته باشند و به سخنان تمامی عوامل کاروان گوش فرا دهند.

وی یادآور شد: حجاج باید به قوانین کشور میزبان توجه کرده و احترام بگذارند و همچنین از قبل آمادگی این سفر را داشته باشند و افراد بیمار قبل از سفر با پزشک متخصص خود مشورت کرده و حداقل برای 45 روز دارو به همراه داشته باشند.
انتهای پیام

captcha