مؤسسه «نسیم وحی»؛ تنها مرجع تخصصی آموزش تدبر قرآن در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 3825432
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷

مؤسسه «نسیم وحی»؛ تنها مرجع تخصصی آموزش تدبر قرآن در چهارمحال‌وبختیاری

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت «نسیم وحی» شهرکرد، گفت: این مؤسسه تنها مرجع تخصصی برای برگزاری کلاس‌های تدبر در قرآن در استان است که تا کنون بیش از ۲۵۰ دوره برگزار کرده است.

مؤسسه «نسیم وحی»؛ تنها مرجع تخصصی آموزش تدبر قرآن در چهارمحال‌وبختیاریمسعود داوری، مدیر مؤسسه فرهنگي قرآن و عترت نسیم وحی شهرکرد، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌و‌بختیاری، اظهار کرد: جلسه نخست از سلسله جلسات «تدبر سوره مبارکه یس»، عصر امروز، دوشنبه، 17 تیرماه در محل مؤسسه قرآنی نسیم وحی شهرکرد برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این دوره شامل 15 جلسه است، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، این جلسات دو روز در هفته، در روزهای دوشنبه و پنج‌شنبه، دایر است و حدود 20 نفر خانم و آقا در این دوره ثبت‌نام کرده‌اند.
مدرس و داور پیشکسوت قرآن در استان با بیان اینکه این دوره چهارمین دوره تدبر سوره مبارکه یس در این مؤسسه است، بیان کرد: مؤسسه نسیم وحی شهرکرد تنها مرجع تخصصی برای آموزش و برگزاری کلاس‌های تدبر در قرآن در استان است که تا کنون بیش از 250 دوره را، هرکدام به مدت 7 الی 8 ماه، در مرکز استان و برخی شهرستان‌ها برگزار کرده است.
داوری برگزاری هفتگی کلاس‌های تدبر در قرآن در این مؤسسه از سال 90 تا کنون را یادآور شد و افزود: این جلسات غالباً در محل مؤسسه و گاهاً در ادارات و نهادهای دولتی استان اعم از استانداری، کمیته امداد امام(ره)، اداره امور زندان‌ها، اقتصاد و دارایی و بسیاری از سازمان‌های دولتی دیگر برگزار شده است.
مدیر مؤسسه فرهنگي قرآن و عترت نسیم وحی شهرکرد به برگزاری این کلاس‌ها در شهرستان‌ها نیز اشاره کرد و گفت: تابستان سال گذشته همزمان با ماه مبارک رمضان، این کلاس‌ها در شهر بِن برگزار شد و نظیر این کلاس‌ها تا کنون در هفشجان، فرخشهر، سامان و ... برگزار شده است.
یادآوری می‌شود، مؤسسه فرهنگي قرآن و عترت نسیم وحی شهرکرد واقع در خیابان مولوی، حد فاصل شهرداری و مخابرات قرار دارد که علاقمندان فراگیری قرآن کریم برای اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های 0938017453 و 32240529  تماس بگیرند.
انتهای پیام

captcha