محفل انس با قرآن در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3826113
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰
با حضور جواد فروغی؛

محفل انس با قرآن در یزد برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر آستان مقدس امامزاده جعفر(ع) یزد از برگزاری محفل «انس با قرآن کریم» با حضور جواد فروغی، قاری برجسته کشوری در این امامزاده خبر داد.

به همین مناسبت به مدت سه شب بعد از نماز مغرب و عشاء محفل انس با قرآن کریم در جوار حرم این امامزاده بزرگ با حضور قاری کشوری جواد فروغی اجرا می‌گردد.محمدحسن برجیان، مدیر آستان مقدس امامزاده جعفر (ع) یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، ضمن گرامیداشت دهه کرامت اظهار کرد: به مناسبت ولادت سراسر نور آقا علی‌بن موسی‌الرضا(ع) مراسم غبارروبی ضریح مطهر امامزاده جعفر(ع) با حضور خدام حرم رضوی برگزار خواهد شد.

برجیان افزود: این مراسم روز پنجشنبه، 20 تیرماه از ساعت 7.30 با تلاوت مجید ضیافتی، قاری برجسته استان آغاز می‌شود و در ادامه از نوای گرم مداحان حرم رضوی و علی زارع بهره‌مند خواهیم شد.

مدیر آستان مقدس امامزاده جعفر(ع) یزد گفت: به همین مناسبت به مدت سه شب بعد از نماز مغرب و عشا محفل انس با قرآن کریم در جوار حرم این امامزاده واجب‌التعظیم با حضور قاری کشوری جواد فروغی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تلاوت جواد فروغی همراه با ارائه‌ تفسیر در حین تلاوت است، اظهار کرد: بیان تفسیر به این شیوه از جذابیت خاصی برخوردار و بسیار دلنشین است.

برجیان ضمن دعوت از عموم مردم برای حضور در این مراسم گفت: در شب اول مراسم پس از اجرای تلاوت برنامه‌های قرائت دعای پرفیض کمیل و مولودی‌خوانی را خواهیم داشت.

انتهای پیام

captcha