برگزاری محفل انس با قرآن همزمان با دهه کرامت در اردبیل
کد خبر: 3826271
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴

برگزاری محفل انس با قرآن همزمان با دهه کرامت در اردبیل

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، از برگزاری محفل انس با قرآن همزمان با دهه کرامت خبر داد.

برگزاری محفل انس با قرآن همزمان با دهه کرامت در استان اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، مهدی‌طاهری، معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، روز گذشته، 20 تیرماه در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت کانون‌های مساجد، از برگزاری محفل انس با قرآن همزمان با دهه کرامت خبر داد و گفت: ویژه برنامه‌های متعددی به مناسبت جشن‌های مردمی دهه کرامت در مؤسسه‌های قرآنی استان برنامه‌ریزی و اجرایی می‌شود. 

وی بیان کرد: محفل انس با قرآن کریم از جمله این برنامه‌ها است که روز شنبه، ٢٢ تیرماه در مسجد سرچشمه به همت مؤسسه‌های قرآنی و فعالان کانون‌های مساجد شهرستان گرمی برگزار خواهد شد.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، تصریح کرد: کارگاه آموزشی صوت و لحن نیز ویژه مؤسسه‌های قرآنی و فعالان کانون مساجد بزودی در شهرستان گرمی برگزار خواهد شد.

طاهری تأکید کرد: ارزیابی‌های نیازهای آموزشی قرآنی، به تفکیک شهرستان‌ها مشخص شده و با توجه به تخصیص اعتبار استانی، برای طرح‌های قرآنی بزودی شاهد برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی با موضوع‌های مختلف قرآنی خواهیم بود.

وی افزود: محور برنامه‌های اجرایی در حوزه قرآنی در سال جاری به صورت کارگاهی و آموزشی خواهد بود، تا شاهد هم‌افزایی و افزایش توان آموزشی قرآن آموزان استان باشیم.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، با اشاره به صدور گواهی نامه پایان دوره آموزشی معتبر به حاضران در برنامه‌های آموزشی قرآنی، گفت: این دوره‌ها به صورت مبتدی و دوره‌های پیشرفته در مرحله‌های مختلف پیش‌بینی شده و با حضور اساتید برجسته استانی و به صورت رایگان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha