علم نافع، تولید ثروت ملی را به‌دنبال دارد
کد خبر: 3826374
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۶

علم نافع، تولید ثروت ملی را به‌دنبال دارد

گروه سیاست و اقتصاد - معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: علمی که نفع نداشته و تولید ثروت نکند، فایده‌ای نداشته و یک دانش‌آموخته دکترا اگر کارآفرین تربیت شده باشد، قادر خواهد بود تا محصولی را به خط تولید برساند و موجب شکوفایی در بخش صنعت می‌شود که همین امر نیز منجر به تولید ثروت ملی می‌شود.

علم نافع، تولید ثروت ملی را به‌دنبال دارد

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، برات قبادیان، معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت، ظهر امروز، ۲۰ تیر ماه، در همایش طرح ملی توانمندسازی تولید و توسعه اشتغال پایدار که در محل سالن همایش‌های اتاق بازرگانی ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه‌ها باید از حالت وارداتی خارج شده و به‌صورت مفید و موثر مورد استفاده قرار بگیرند.

وی ادامه داد: اگر ارتباط صنعت و دانشگاه آن‌گونه‌که نیازمند و وابسته هم باشند شکل بگیرد، علمی که در دانشگاه تولید می‌شود، در صنعت به‌چشم خواهد آمد و قابل استفاده و بهره‌برداری خواهد شد.

قبادیان با تاکید بر اهمیت مفید بودن علم تولیدشده در دانشگاه ها تصریح کرد: علمی که نفع نداشته و تولید ثروت نکند، فایده‌ای نداشته و یک دانش‌آموخته دکترا اگر کارآفرین تربیت شده باشد، قادر خواهد بود تا محصولی را به خط تولید برساند و موجب شکوفایی در بخش صنعت می‌شود که همین امر نیز منجر به تولید ثروت ملی می‌شود.
انتهای پیام

captcha