کرسی تلاوت رضوی در زاهدان برگزار می‌شود
کد خبر: 3826909
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴
با حضور کاروان «زیر سایه خورشید»؛

کرسی تلاوت رضوی در زاهدان برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: به‌مناسبت فرارسیدن میلاد با برکت امام رضا(ع)، محفل انس با قرآن با عنوان کرسی تلاوت رضوی، امشب، ۲۳ تیرماه با حضور کاروان «زیر سایه خورشید» در زاهدان برگزار می‌شود.

عباس صفدری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان‌ در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: به‌مناسبت فرارسیدن میلاد با برکت امام رضا(ع)، محفل انس با قرآن با عنوان «کرسی تلاوت رضوی» امشب، یکشنبه 23 تیرماه با حضور کاروان «زیر سایه خورشید» در زاهدان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این محفل نورانی با حضور استاد مختار دهقان، قاری ممتاز بین‌المللی و نفر دوم مسابقات بین‌المللی قرآن کشور مالزی، و همچنین قاریان برجسته بومی از جمله قاری نوجوان رضا صفدری، نفر اول مسابقات قرآن اوقاف، همراه با سخنرانی و مولودی‌خوانی برگزار می‌شود.

رئيس انجمن قرآن اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بیان کرد: این مراسم همراه با آیین پرچم‌گردانی است و از همه دوستداران قرآن و عترت جهت حضور در این محفل معنوی دعوت به‌عمل می‌آوریم.

صفدری با بیان اینکه این مراسم با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و کانون خادمیاری نمایندگی آستان قدس رضوی در استان برگزار می‌شود، اظهار کرد: این محفل معنوی امشب بعد از نماز مغرب و عشا، در محل مسجد حضرت ابوالفضل(ع) واقع در خیابان فرهنگ (جنب خانه معلم) زاهدان برپا خواهد شد.

انتهای پیام

captcha