جشنوار بادبادک‌ها در شمیل برگزار شد
کد خبر: 3827320
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸

جشنوار بادبادک‌ها در شمیل برگزار شد

گروه اجتماعی ــ به‌مناسبت دهه کرامت و میلاد امام رضا‌(ع)، چهارمین جشنواره پرواز بادبادک‌ها با استقبال گسترده کودکان و خانواده‌ها در دهستان شمیل برگزار شد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به‌همت کانون فرهنگی ـ هنری انصارالحجه(عج) و با همکاری کانون‌های فرهنگی ـ هنری دهستان شمیل، امروز دوشنبه، ۲۴ تیرماه چهارمین جشنواره پرواز بادبادک‌ها به‌مناسبت دهه کرامت و میلاد امام رضا‌(ع) در مرکز این دهستان برگزار شد.
داود تنی‌پور، مدیرمسئول کانون فرهنگی ـ هنری انصار الحجه‌(عج) در حاشیه برگزاری این جشنواره در جمع خبرنگاران گفت: جشنواره پرواز بادبادک‌ها با هدف ارتقای روحیه نشاط اجتماعی برگزار شد.
وی با اشاره به استقبال گسترده کودکان و خانواده‌ها از این برنامه، افزود: برگزاری این‌گونه برنامه‌ها موجب افزایش تعامل فرزندان و والدین می‌شود.
مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری انصارالحجه(عج) عنوان کرد: در پایان این جشنواره به ۵۰ اثر از بهترین بادبادک‌های دست‌ساز جوایزی از سوی کانون فرهنگی هنری اهدا شد.
تنی‌پور گفت: با توجه اینکه اسلام جایگاه ویژه‌ای برای خانواده قائل است و در اسلام هیچ بنایی محکم‌تر از خانواده وجود ندارد خانواده ازاین‌جهت ایجاد تحرک، نشاط و حس زیبای باهم بودن خانواده‌ها از آثار جشنواره پرواز بادبادک‌هاست.
این مقام مسئول در از اجرای سرود میدانی گروه سرود کانون فرهنگی ـ هنری انصارالحجه‌(عج) به‌عنوان یکی از برنامه‌های جنبی این جشنواره نام برد و گفت: این سرود با محوریت موضوع میلاد امام رضا‌(ع) اجرا شد و به برگزیدگان جایزه اهدا شد.
وی افزود: دهیاری، شورای اسلامی و حوزه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل‌(ع) دهستان شمیل نیز در برگزاری چهارمین جشنواره پرواز بادبا‌دک‌ها مشارکت داشتند.
مدیرمسئول کانون فرهنگی ـ هنری انصارالحجه‌(عج) در پایان گفت: شمیل، در شمال شرق استان هرمزگان و بین شهرستان‌های میناب و بندرعباس و در ۸۰ کیلومتری مرکز استان قرار دارد و شغل اکثر اهالی آن کشاورزی و دامداری است.
انتهای پیام

captcha