بازدید رئیس دانشكده علوم قرآنی شیراز از خبرگزاری ایكنا
کد خبر: 3827611
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰

بازدید رئیس دانشكده علوم قرآنی شیراز از خبرگزاری ایكنا

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس دانشكده مطالعات تطبیقی قرآن كریم شیراز به‌ همراه چند نفر از معاونان این دانشكده از دفتر خبرگزاری ایكنا شعبه فارس بازدید كرد.

به گزارش ایكنا از فارس، زینب روستایی، رئیس دانشكده مطالعات تطبیقی قرآن كریم شیراز به‌ همراه معاونان پشتیبانی و آموزش و پژوهش این دانشكده امروز، 25 تیرماه از دفتر خبرگزاری ایكنا شعبه فارس بازدید كرد.
در این نشست محمدرضا خالصی، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی فارس و جانشین سرپرست خبرگزاری ایكنا در این استان به ارائه توضیحاتی درباره فعالیت‌های قرآنی جهاد دانشگاهی و خبرگزاری ایكنا پرداخت و خواستاری همكاری دوسویه میان این نهاد و دانشكده مطالعات تطبیقی قرآن كریم شد.
وی اظهار كرد: فعالیت‌های قرآنی به‌صورت جزیره‌ای در سطح شیراز و فارس برگزار می‌شود در حالی كه باید این فعالیت‌ها با یكدیگر منسجم و متحد شده و منجر به انجام فعالیت‌های فاخری شوند؛ لذا پیشنهاد می‌شود كه جلساتی به‌منظور برقراری اتحاد و انسجام به‌صورت مشترك میان جهاد دانشگاهی و دانشكده علوم قرآنی برگزار شود.
زینب روستایی، رئیس دانشكده مطالعات تطبیقی قرآن كریم شیراز نیز از این پیشنهاد استقبال كرد و خواستار تداوم همكاری‌های دوسویه در فعالیت‌های قرآنی شد.
همتی، معاون آموزشی و پژوهشی دانشكده مطالعات تطبیقی قرآن كریم شیراز نیز در این نشست درخواست كرد تا فعالیت‌های این دانشكده به‌صورت گسترده‌تراز قبل در خبرگزاری ایكنا منعكس شود.
انتهای پیام

captcha