دانشگاه‌ها اهتمام جدی‌تری در حوزه عفاف و حجاب داشته باشند
کد خبر: 3827797
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹

دانشگاه‌ها اهتمام جدی‌تری در حوزه عفاف و حجاب داشته باشند

گروه اجتماعی ــ امام جمعه ابهر گفت: دانشگاه‌ها از اماکن تاثیرگذار جامعه هستند که باید اهتمام بیشتری در زمینه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب داشته باشند.

دانشگاه‌ها اهتمام جدی‌تری در حوزه عفاف و حجاب داشته باشندحجت‌الاسلام جعفر رحیمی، امام جمعه ابهر در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، با بیان اینکه دشمن دین جوانان ما را مورد هجوم و غارت قرار داده است، اظهار کرد: یکی از راهکارهای دشمن در جنگ نرم هدف قرار دادن عفاف و حجاب است.
 
وی تأکید کرد: کشف حجاب یک ابزار استعماری و جهت تسلط فرهنگی و به تبع آن تسلط سیاسی جوامع غربی بر دیگر جوامع بوده است‌.
 
وی با اشاره به اینکه حجاب به بهداشت روان زنان و مردان کمک می‌کند، ادامه داد: حجاب رابطه خانوادگی را تحکیم کرده و از فروپاشی نظام خانواده جلوگیری می‌کند.
 
این مسئول با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای کمرنگ نشان دادن عفاف و حجاب، ادامه داد: در عصر حاضر متأسفانه بسیاری از ارزش‌های دینی و انسانی از طرف مستکبران جهان‌خوار با گسترش سلطه شبکه سازمان‌های بین‌المللی بر سراسر عالم مورد هجوم و تخریب قرار گرفته است تا جایی که دفاع از هویت ملی و ارزش‌های والای انسانی و فرهنگی واپس‌گرایی، سکون و عقب‌ماندگی تلقی می‌شود.
 
حجت‌الاسلام رحیمی با اشاره به اینکه دشمن کمر همت خود را به تمام معنا بسته و دین و دنیای ما را هدف قرار داده است، ادامه داد: دشمن با انواع شبهات به وسیله ماهواره‌ها و فضای مجازی و توسط افراد مزدور و خائن در تلاش برای نابودی فرهنگ دینی جامعه است.
 
امام جمعه ابهر با بیان این‌که دولت باید تلاش کند مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی راجع به عفاف و حجاب را عملیاتی و اجرایی کند، بیان کرد: در همین راستا ادارات دولتی نیز نباید اجازه ندهند هر کسی هر طور که دلش خواست در اداره حاضر شود.
 
وی با تأکید بر اینکه دانشگاه‌ها نیز از مراکز تأثیر‌گذاری هستند که باید مسائل عفاف و حجاب را جدی بگیرند، افزود: نیروی انتظامی و دادگستری نیز در این حوزه باید به جد وارد میدان شوند.
 
انتهای پیام
captcha