تخصیص ۲۰۰ میلیون ریال به طرح‌های قرآنی فارسان و کوهرنگ
کد خبر: 3827804
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷

تخصیص ۲۰۰ میلیون ریال به طرح‌های قرآنی فارسان و کوهرنگ

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های فارسان و کوهرنگ گفت: اعتبار تخصیص یافته از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی استان به طرح‌های قرآنی این اداره در دو شهرستان فارسان و کوهرنگ حدوداً ۲۰۰ میلیون ریال است.

کاظم یوسفی، کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های فارسان و کوهرنگ، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در جلسه هم‌اندیشی مدیران و قرآنیان شهرستان‌های فارسان و کوهرنگ که اوایل هفته جاری در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فارسان برگزار شد، برنامه‌ها و طرح‌های قرآنی مورد بررسی، تصویب و تخصیص اعتبار قرار گرفتند.

وی مجموع افراد بهره‌مند از طرح‌های قرآنی شهرستان فارسان را بالغ بر 250 قرآن‌آموز اعلام و بیان کرد: 3 مؤسسه قرآن و عترت و 12 خانه قرآن شهرستان امر آموزش این افراد را در رشته‌های حفظ 3 تا 5 جزء و نیز آموزش‌های عمومی سطح 1 تا 3 ترجمه و مفاهیم بر عهده خواهند داشت ضمن اینکه 15 قرآن‌آموز از آموزش تخصصی سطح 4 بهره‌مند می‌شوند.

یوسفی با تشریح همین آمار در حوزه شهرستان کوهرنگ، گفت: در این شهرستان به طرح‌هایی چون آموزش حفظ قرآن به 50 نفر، آموزش عمومی قرآن کریم برای 100 نفر و نیز کارگاه یک روزه سبک زندگی برای 70 نفر از معلمان و فعالان قرآنی، اعتباراتی تخصیص یافت که یک مؤسسسه قرآنی و 5 خانه قرآن سطح شهرستان مجری برگزاری آموزش‌های مذکور هستند.

کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های فارسان و کوهرنگ بیان کرد: اعتبار تخصیص یافته از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی استان به طرح‌های قرآنی این اداره در دو شهرستان فارسان و کوهرنگ حدوداً 200 میلیون ریال است، ضمن اینکه تعداد محافل قرآنی پیش‌بینی شده برای دهه فجر و برخی مناسبت‌های ملی در شهرستان‌های فارسان و کوهرنگ به ترتیب 20 و 5 عنوان محفل خواهد بود.
انتهای پیام

captcha