رشد فضای کسب‌وکار در آذربایجان غربی
کد خبر: 3828088
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷

رشد فضای کسب‌وکار در آذربایجان غربی

گروه سیاست و اقتصاد - معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان غربی گفت: فضای کسب‌ و کار استان درحال رشد است و برای اولین بار طی سال گذشته موفق به کسب رتبه دوم کشور در حوزه فضای کسب‌وکار شدیم.

رشد فضای کسب‌وکار در آذربایجان غربی

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سیدرضا حسینی، معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان غربی، صبح امروز، ۲۷ تیر ماه، در سومین جلسه شورای اداری استان که با حضور رئیس دیوان محاسبات کشور در محل استانداری آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار کرد: در چهلمین سال پیروزی انقلاب، بیانیه‌ای با عنوان گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری تبیین شد که در راستای آماده شدن برای برنامه‌های کلیدی و راهبردی است.

وی ادامه داد: با درس گرفتن از چهل سال تجربیات و اصلاح روش‌ها و مدل‌ها می‌توانیم کشوری مستقل، آباد و پیشرفته داشته باشیم و در مقابل هجمه‌های اقتصادی به لحاظ ساختار فکری کشور با دشمنان مقابله کنیم.

حسینی تصریح کرد: در استان در چهارچوب سیاست‌های دولت و نظام، اقدامات اساسی در حوزه‌های اقتصادی انجام شده که در این راستا صادرات استان در سال گذشته رشد ۶۷ درصدی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: طی چهار ماهه نخست سال جاری با صادرات ۵۱۸ میلیون دلاری، رشد ۴۸ درصدی صادرات نسبت به مدت مشابه سال گذشته را شاهد بودیم.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: فضای کسب‌وکار استان درحال رشد است و برای اولین بار طی سال گذشته موفق به کسب رتبه دوم کشور در حوزه فضای کسب‌وکار شدیم.

وی یادآور شد: حجم اقتصاد در استان نزدیک به بخش خدمات بوده و قابلیت‌ها و ظرفیت‌ها در قالب تولیدات کشاورزی و صنایع تبدیلی است و برنامه‌های توسعه را در این راستا شکل خواهیم داد.
انتهای پیام

captcha