۱۴۵ مددجوی همدانی به مشهدالرضا‌ اعزام شدند
کد خبر: 3828706
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸
در طرح شوق زیارت؛

۱۴۵ مددجوی همدانی به مشهدالرضا‌ اعزام شدند

گروه اجتماعی ــ مدیر امور فرهنگی کمیته امداد استان همدان گفت: ۱۴۵ مددجوی استان در سه‌ماهه اول سال جاری با کمک خیران در قالب طرح شوق زیارت با سرانه هر نفر ۱۸۰ هزار تومان به مشهدالرضا اعزام شدند.

145 مددجوی همدانی به مشهدالرضا(ع) اعزام شدندمهدی جعفری، مدیر امور فرهنگی کمیته امداد همدان، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: برگزاری برنامه‌های فرهنگی ویژه مددجویان یکی از محوری‌ترین فعالیت‌های این نهاد برای تقویت ایمان و اعتقاد خانوارهای تحت حمایت است.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های این مجموعه ویژه مددجویان تحت پوشش برگزاری برنامه‌های زیارتی است، افزود: سفرهای زیارتی و سیاحتی مددجویان به‌منظور تقویت باورهای دینی و ارج نهادن به خانوارهای نیازمند و تحت حمایت انجام می‌شود.

جعفری افزود: 145 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد همدان در سه‌ماهه سال جاری با کمک خیران در قالب طرح شوق زیارت با سرانه هر نفر 180 هزار تومان به مشهدالرضا اعزام‌ شدند.

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد همدان با اشاره به اینکه طرح شوق زیارت یکی از طرح‌های مهم این نهاد است، گفت: نیازمندانی که تاکنون به اماکن زیارتی مشرف نشده‌اند در طول سال شناسایی و ساماندهی شده و با کمک خیران امکان سفر آن‌ها به اماکن زیارتی در قالب این طرح فراهم می‌شود.

جعفری افزود: از ابتدای سال هزار نفر از مادران و دختران تحت حمایت به اردوهای درون استانی(اردوهای آموزشی) اعزام‌شده‌اند که در این اردوهای دوره‌های اعتقادی و مشاوره‌ای برای این عزیزان فراهم‌ شده است.

وی گفت: هدف از اجرای برنامه‌های فرهنگی و اعزام مددجویان به اماکن زیارتی، تقویت باورهای دینی، ترویج سبک زندگی اسلامی و ایجاد روحیه نشاط و شادابی معنوی بین خانوارهای تحت حمایت است.

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد همدان با تقدیر از همراهی مردم نوع‌دوست همدان گفت: مردم این استان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را با شماره‌گیری آنی پرداخت #۰8۱*۸۸۷۷*از طریق تلفن همراه و واردکردن مبلغ موردنظر و یا به شماره‌حساب 0109500950005 بانک ملی ایران برای اعزام مددجویان به اماکن زیارتی واریز و برای هرچه بهتر اجراشدن این طرح حسنه با کمیته امداد مشارکت کنند.
انتهای پیام

captcha