اسامی برگزیدگان مسابقات قرآن اوقاف همدان اعلام شد
کد خبر: 3828909
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴

اسامی برگزیدگان مسابقات قرآن اوقاف همدان اعلام شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ نفرات برتر چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان اعلام شد.

اسامی برگزیدگان مسابقات قرآن اوقاف همدان اعلام شدبه گزارش ایکنا از همدان، نفرات برتر چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان اعلام شد.

برگزیدگان بخش آقایان
آقایان مهدی ساعد، احسان بیات و مسعود صفری به ترتیب نفرات اول تا سوم رشته قرائت و حمیدرضا شکری، مجید شمخانی و محمد شکوری به ترتیب به عنوان مقام‌آوران اول تا سوم رشته ترتیل چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان معرفی شدند.

در این دوره از مسابقات محمدمهدی اوسطی تنها مقام‌آور رشته حفظ 5 جزء قرآن کریم، علی ترکاشوند، حمیدرضا دشتی و علی ترابی به ترتیب در جایگاه اول تا سوم رشته حفظ 10 جزء، محمدجواد علیزاده و محمدرضا مصباحی پور رتبه اول و دوم رشته حفظ 20 جزء و محمد داوریان، محمود بابایی و مسعود داوری در جایگاه اول تا سوم رشته حفظ کل قرار گرفتند.

علیرضا الوندی، وحید روحی و سید‌یحیی شیخ‌الاسلامی به ترتیب نفرات اول تا سوم رشته دعا‌خوانی، جواد مولایی، علی احمدوند و محمدصادق گمار، مقام‌آوران اول تا سوم رشته اذان و محمد مومنی، مسلم سلطانی و رضا رهایی‌روشن در جایگاه اول تا سوم رشته معارف حدیث قرار گرفتند.

وحید بهرامی‌نوید تنها مقام آور رشته حفظ موضوعی و حمیدرضا دشتی، محمود بابایی و وحید صفری به ترتیب به عنوان مقام‌آوان اول تا سوم رشته تفسیر این دور از مسابقات معرفی شدند.

برگزیدگان بخش بانوان
در بخش خواهران، لیلا شاهی، اعظم شیرزادی و فاطمه همایی رحیمی به ترتیب نفرات اول تا سوم رشته حفظ 5 جزء و محبوبه شاحسینی، نرگس صادقی فر و معصومه سهرابی به عنوان مقام‌آوران اول تا سوم رشته حفظ 10 جزء قرآن معرفی شدند.

فاطمه شاحسینی، بتول مهاجرانی و فهیمه قطبی نفرات اول تا سوم رشته حفظ 20 جزء قرآن، فاطمه عابدی، رقیه صالحی و سیده‌فاطمه حسینی 3 مقام آوران رشته حفظ کل و و افسانه رضایی‌تبار، راضیه عرفانیان و اکرم رستمی به ترتیب حائز رتبه اول تا سوم رشته قرائت شدند.

هما خانجانی، فرزانه باقری راد و پروانه رمضی در مقام اول تا سوم رشته ترتیل، سمیه جهانی، طیبه قاسمی و مرضیه شافعی نفرات اول تا سوم رشته دعا خوانی و معصومه یعقوبی، زهره تقوی‌نیا و سمیه نیکو سه مقام‌آور رشته معارف حدیث شدند.

فرشته بیاتی، لیلا اسدی و نجمه الصباح تالهی نفرات اول تا سوم رشته حفظ موضوعی قرآن و مریم مسرور، آسیه نوروزی و صغری حاصلی نیز به ترتیب به عنوان مقام آوران اول تا سوم رشته تفسیر معرفی شدند.
انتهای پیام

 

captcha