اعلام زمان‌بندی بخش اول مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 3829119
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰

اعلام زمان‌بندی بخش اول مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن

گروه مسابقات ــ برنامه زمانی اجرای بخش مقدماتی مرحله کشوری چهل‌ودومین دوره مسابقات سراسری قرآن اعلام شد که بر اساس آن این مسابقات از 10 تا 30 مرداد در قم برپا می‌شود.

اعلام زمانبندی مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن / آغاز مسابقات از دهم مرداد

به گزارش ایکنا؛ مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، زمان‌بندی برگزاری مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن را که در دو بخش مقدماتی و نهایی برگزار می‌شود اعلام کرد.

بر اساس این برنامه، زمان مرحله مقدماتی با برگزاری مسابقات در رشته اذان از روز دهم مردادماه در قم آغاز می‌شود و تا 30 مردادماه، که روز پایانی مسابقات در رشته قرائت تحقیق است، ادامه خواهد داشت.

بخش مقدماتی مرحله کشوری رشته‌های آوایی با حضور راه‌یافتگان از 31 استان در شهر مقدس قم و به صورت ضبط استودیویی برگزار می‌شود.

شرکت‌کنندگان در بخش مقدماتی مرحله کشوری این دوره از مسابقات، براساس قرعه‌کشی و زمان‌بندی مشخص که کمیته فنی و داوری مسابقات آن را اعلام می‌کند در مکان برپایی حاضر می‌شوند تا در وقت و هزینه صرفه‌جویی شود.

بر اساس برنامه اعلام‌شده از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه روزهای 10 و 11 مردادماه رقابت‌ها در رشته اذان برگزار و روزهای 11 و 12 مردادماه نیز مسابقات رشته همسرایی و هم‌خوانی برپا می‌شود و مسابقات در رشته دعاخوانی نیز طی دو روز 12 و 13 مردادماه خواهد بود.

رقابت‌های رشته حفظ 10 و 20 جزء قرآن نیز طی روزهای 15 تا 19 مردادماه و مسابقات رشته قرائت ترتیل نیز دو روز 21 و 22 مردادماه است. رشته حفظ کل قرآن کریم نیز طی بازه زمانی 22 تا 26 مردادماه و زمان رشته قرائت تحقیق نیز 26 تا 30 مردادماه در نظر گرفته شده است.

بر اساس این گزارش، مسابقات این مرحله در دو شیفت صبح و عصر برگزار می‌شود و نوبت اجرای هر کدام از شرکت‌کنندگان نیز براساس قرعه‌کشی مشخص و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام 

captcha