مدیرکل تبلیغات اسلامی زنجان منصوب شد
کد خبر: 3829161
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸

مدیرکل تبلیغات اسلامی زنجان منصوب شد

گروه اجتماعی ــ با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام سعید احمدی به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان معرفی شد.

حجت‌الاسلام احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان شدبه گزارش ایکنا از زنجان، آیین تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان امروز، 31 تیرماه با حضور با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی برگزار و حجت‌الاسلام سعید احمدی به عنوان مدیرکل جدید این اداره منصوب شد.
حجت‌الاسلام ‌احمدی در این مراسم اظهار کرد: جوان‌گرایی مدیران رویکردی است که اهمیت عرصه تلاش و کوشش در سفره‌ای که امام راحل پهن کرده را بیش از پیش نمایان می‌سازد.
وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) با پشتوانه مردمی و مردم‌سالاری انقلاب را به پیروزی رساند، بیان کرد: در گام دوم انقلاب نیز با مجموعه انقلابی و فاخر و با تبیین اسلام ناب به سمت تمدن‌سازی اسلامی پیش می‌رویم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان ضمن تأکید بر حمایت فکری و معنوی دستگاه‌ها و اندیشمندان تصریح کرد: ارتباط با دانشگاه و مجموعه‌های دانشگاهی تقویت خواهد شد.
این مسئول یادآور شد: نگاه بنده به این پست نگاه تصدی‌گری نیست و تبلیغات اسلامی به قرارگاه فرهنگی، تبلیغی و مطالبه‌گری تبدیل خواهد شد و در این راستا باید ساختارهای حاکمیتی تعامل داشته باشیم.
احمدی ادامه داد: باید با استفاده از ظرفیت و بستر انقلاب، دست به دست هم دهیم تا در راستای منویات رهبر معظم انقلاب و با قرائت توحیدی امام راحل، گام دوم انقلاب را به حکومت مهدوی پیوند دهیم.
با حضور حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از زحمات ۴ ساله حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری تقدیر و حجت‌الاسلام سعید احمدی به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان منصوب شد.
انتهای پیام
captcha