تحقق بیانیه گام دوم، نیازمند تحول مدیریتی است
کد خبر: 3829182
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷

تحقق بیانیه گام دوم، نیازمند تحول مدیریتی است

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: حوزه و دانشگاه مخاطب نخست گام دوم انقلاب هستند و تحقق این بیانیه نیازمند تحول مدیریتی است.

تحقق برنامه گام دوم انقلاب، نیازمند تحول مدیریتی استبه گزارش ایکنا از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان، امروز، 31 تیرماه در آیین تودیع و معارفه مدیران‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان اظهار کرد: امروز کشور کشور پس از چهل سال ایستادگی و مقاومت در گام دوم انقلاب، شرایط ویژه‌ای را طی می‌کند.
وی با اشاره به اینکه امروز صدای انقلاب اسلامی شنیده می‌شود، بیان کرد: پایبندی به اصول و ارزش‌ها از ویژگی‌های انقلاب اسلامی است و این موضوع برای غیرمسلمانان نیز امیدوارکننده بوده و نشانه‌های آن در رسانه‌ها قابل مشاهده است.
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان، حوزه و دانشگاه را مخاطب نخست گام دوم انقلاب قلمداد کرد و گفت: سنگینی بار بر دوش جوانان است که دانشمند، فرهیخته و توانمند است.
وی یادآور شد: بیانیه گام دوم انقلاب از زبان کسی بیان شده است که تجربیات مبارزاتی، بینش سیاسی، دیدگاه علمی و فقهی و با کوله‌باری از تجربیات ارزشمند نقشه راه را ترسیم کردند وظیفه ما در برابر این نقشه راه این است که در حد خودمان این نقشه راه را ریل‌گذاری کنیم.
آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب از حکمت، کمال، پختگی و راهبرد ویژه برخوردار است، بیان کرد: با توجه به این بیانیه باید تغییر مدیریتی صورت گیرد؛ نسل اول و دوم انقلاب تجربیات کلانی را در فراز و نشیب مسیر انقلاب به دست آوردند و باید عرصه را برای نسل سوم و چهارم انقلاب فراهم کنند.  
آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه برای مقاومت و ایستادگی توام با پختگی چهل سال زمان صرف شده است، تصریح کرد: شراط ویژه اما امیدوارکننده است؛ روزگاری شعار مرگ بر آمریکا تنها در جغرافیای ایران مطرح بود اما امروز علاوه بر کشورهای اسلامی در حیاط خلوت خود آمریکا شعار مرگ بر آمریکا سر داده می‌شود و این شعار منحصر به ایران نیست.
امام جمعه زنجان یادآور شد: امروز با ایجاد اتحاد و یکپارچگی و اقتدا به ولی‌امر مسلمین پیروز میدان نبرد حق علیه باطل خواهیم بود.
انتهای پیام
captcha