اختلاف دیدگاه مسئولان قوا دلیلی بر اختلاف در مبانی نظام نیست
کد خبر: 3829263
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۸
وزیر دادگستری:

اختلاف دیدگاه مسئولان قوا دلیلی بر اختلاف در مبانی نظام نیست

گروه اجتماعی - وزیر دادگستری گفت: تفاوت سلیقه ها و دیدگاه‌های کاری گوناگون بین قوا و مسئولان دلیلی بر اختلاف آنها در مبانی نظام و انقلاب نیست و این تفرق دیدگاه ها امری طبیعی است.

اختلاف دیدگاه مسئولان قوا دلیلی بر اختلاف در مبانی نظام نیست
به گزارش ایکنا از ایلام، سید علیرضا آوایی، وزیر دادگستری شامگاه دوشنبه سی و یکم تیر ماه در جلسه ستاد بحران استان ایلام با موضوع سیل فروردین ماه امسال اظهار داشت: مسئولان ارشد کشور در قوا یا نهادهای مختلف شاید در موارد متعددی باهم اختلاف سلیقه و نظر داشته باشند اما در عمل همگان نسبت به مسائل و اساس انقلاب و نظام با هم اتحاد و وفاق نظر دارند.
وی افزود: هنگام بروز حوادثی چون سیل و زلزله این اتحاد نمود بیشتری پیدا می کند به گونه ای در سیل امسال با اینکه نقاط بسیاری از کشور درگیر سیلاب بود همه قوا، نهادها و مسئولان هم دوش یکدیگر در سریع ترین زمان ممکن اوضاع را سرو سامان بخشیده و مدیریت کردند.
آوایی یادآور شد: در این حادثه ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، هلال احمر و … همدوش و همراه با دولت پای کار آمدند و هرنهاد و ارگانی گوشه ای از کار را تقبل کرد و در زمانی که کشور در جمیع جهات مورد تحریم جهانی، فشار اقتصادی و شرایط خاص بود اما موضوع سیلاب و خرابی های حاصله از آن مدیریت شد.
وی گفت: با اینکه استان های زیادی همزمان درگیر سیلاب بودند و سیل به زیرساخت های کشور خسارات عدیده ای را وارد کرد اما همدلی، اتحاد، همراهی و یکرنگی تمام مسئولان و نهادها و ارگان ها باعث شد خدمات رسانی ها از همان لحظات ابتدایی حادثه شکل بگیرد و در سریع ترین زمان ممکن نسبت به بازسازی خرابی ها اقدام شود.
وزیر دادگستری تاکید کرد: مدیریت سیل و همراهی همه نهادها با دولت باعث حیرت و تعجب جامعه جهانی شد چرا که در آن ایام بخش عمده ای از کشور به طور همزمان درگیر سیل و خرابی های آن بود اما با اتحاد و همدلی همه اوضاع سامان دهی شد و این روند تا زمان اتمام بازسازی ها همچنان ادامه دارد.
وی افزود: نکته حائز اهمیت و مهم اینکه مسئولان باید در سریع ترین زمان ممکن نسبت به تامین خواسته ها و توقعات مردم خسارت دیده اقدام کنند و البته در این راستا با توجه به شرایط خاص دولت، باید مردم نیز خواسته هایشان مطابق با وضعیت دولت باشد و مسئولان اوضاع دولت را به طور شفاف و صریح برای مردم شرح دهند و از دادن قول های غیرمنطقی و غیر عملی به خسارت دیدگان پرهیز کنند.
آوایی که به عنوان وزیر معین استان ایلام در سیلاب جانشین وزیر بهداشت شده است، نسبت به پیگیری خواسته ها، نیازها و مشکلات مردم سیل زده استان ایلام در دولت تاکید و یاداوری کرد اجرایی شدن ابلاغیه های دولت در این زمینه را از اولویت های کاری خود قرار می دهد.
انتهای پیام
captcha