بسیج نیروی اصلی ساخت تمدن اسلامی است
کد خبر: 3829364
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲

بسیج نیروی اصلی ساخت تمدن اسلامی است

گروه اجتماعی ــ جانشین فرمانده سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز با یادآوری جایگاه بسیج در عرصه‌های مختلف گفت: بسیج زمینه‌ساز و نیروی اصلی ساخت تمدن اسلامی است.

به گزارش ایكنا از فارس، سیامک صادقی، جانشین سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز عصر دیروز، 31 تیرماه در مراسم تکریم و معارفه جانشین فرمانده این ناحیه از سپاه گفت: امروز فرهنگ بسیجی است که رعب و وحشت را در دل مستکبران و منافع آنها به لرزه انداخته است.

وی ادامه داد: اگر روحیه بسیجی در اندیشه همه مردم جامعه بروز و ظهور پیدا كند، حركت به سمت استقلال، عدالت‌محوری و استكبارستیزی به نهادینه و موجب تعالی كشور می‌شود.

صادقی با تأکید بر اینکه استکبار از سپاه ضربه‌های سهمگین‌تری خواهد خورد، یادآور شد: یاوه‌گویی‌های استکبار به سرکردگی آمریکای جنایتکار نسبت به سپاه علامت عجز و استیصال آن است.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز با اشاره به اینکه امروز بین نیروهای مسلح کشور هماهنگی و همکاری خوبی وجود دارد، گفت: حاصل این هماهنگی، عزت و اقتدار نظام است.

صادقی اظهار كرد: گسترش پایگاه‌های مقاومت بسیج در حقیقت گسترش خدمات‌رسانی در بخش‌های مختلف به مردم و تقویت روحیه آرمان‌خواهی آنان است.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز با تأکید بر اینکه بسیج زمینه‌ساز و نیروی اصلی ساخت تمدن اسلامی است، افزود: استکبار در مقابله با مقاومت و ایستادگی بسیج‌های مردمی در جهان اسلام مستأصل شده است.

وی به رمز موفقیت‌های بسیج در نقاط مختلف جهان اسلام پرداخت و گفت: بسیج‌های مردمی در عراق، یمن، سوریه و لبنان نشان دادند که مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان اسلام و قرآن تنها راه موفقیت و پیروزی آنهاست.
انتهای پیام

captcha