مدیرکل کانون لرستان مدیر اجرایی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی شد
کد خبر: 3829774
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳
در مرحله منطقه 2 کشور؛

مدیرکل کانون لرستان مدیر اجرایی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی شد

گروه فرهنگی ـ مدیرکل کانون کانون لرستان مدیر اجرایی مرحله‌ بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منطقه‌ دو کشور شد.

انتصاب مدیرکل کانون لرستان به‌ سمت مدیر اجرایی منطقه 2 جشنواره بین‌المللی قصه‌گوییبه گزارش ایکنا از لرستان، محمدرضا زمردیان، مدیراجرایی مرحله‌ منطقه‌ای بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، در حکمی محمدجواد محمدی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان را به‌عنوان مدیر اجرایی منطقه دو کشور منصوب کرد.
وی در این حکم به توان و شایستگی مدیرکل کانون استان لرستان اشاره و اظهار امیدواری کرده است، با استعانت از خداوند منان، توجه به شرح وظایف مقرر در شیوه‌نامه، تعامل با دبیرخانه‌ مرکزی جشنواره و بهره‌مندی از توانمندی‌ها، بسترها و ظرفیت‌های درون و برون سازمانی موجود دراستان‌ منتخب، مرحله منطقه‌ای جشنواره، هرچه شکوه‌مندتر برگزارشود.
یادآور می‌شود؛ فراخوان بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی ۲۱ تیر منتشر شده است و مرحله پایانی آن پس‌از برپایی جشنواره‌های استانی و منطقه‌ای، آذرماه سال‌جاری هم‌زمان با شب یلدا در تهران برگزار خواهد شد.
این جشنواره در دو بخش قصه‌گویی صحنه‌ای و قصه‌گویی ۹۰ ثانیه‌ای برگزار خواهد شد وعلاقه‌مندان در بخش صحنه‌ای تا هفدهم شهریور و بخش قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای تا دهم مهر ۱۳۹۸ فرصت دارند، جهت ثبت‌نام و بارگذاری فیلم قصه‌های خود به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www.kanoonfest.ir وارد شده و یا به مراکز کانون در سراسر استان لرستان مراجعه کنند.

انتهای پیام

captcha