جهاددانشگاهی دانشجویان را به سمت تبدیل علم به عمل هدایت می‌کند
کد خبر: 3830552
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲

جهاددانشگاهی دانشجویان را به سمت تبدیل علم به عمل هدایت می‌کند

گروه اجتماعی ــ امام‌جمعه سلفچگان گفت: جهاد تاکنون در زمینه ایجاد خلاقیت و ابتکار و نوآوری ‌بین دانشجویان اقدامات مفیدی انجام داده‌ و دانشجویان را به سمت تبدیل علم به عمل و کاربردی کردن علوم سوق داده‌ است.

جهاددانشگاهی دانشجویان را به سمت تبدیل علم به عمل هدایت می‌کندحجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد‌حسین کتابچی، امام‌جمعه سلفچگان در گفت‌وگو با ایکنا از قم، بیان کرد: جهاددانشگاهی اتفاقی مبارک در نظام جمهوری اسلامی ایران است که از سوی دانشجویان مؤمن و پرتلاش که با خلوص نیت وارد کار در این نهاد شده‌اند، ایجاد شد و تاکنون نیز شاهد موفقیت‎ها و دستاوردهای چشمگیری از جهاد دانشگاهی بوده‎ایم.

وی با اشاره به اینکه تأکید مقام معظم رهبری بر انجام کارهای جهادی و مدیران جهادگر است، گفت: جهاد‌دانشگاهی نشان داده‌ است در زمینه حل مشکلات کشور پتانسیل و ظرفیت‎های امیدبخشی دارد و می‌تواند راه‎حل و راه نجاتی برای مشکلات کشور و از جمله در زمینه اقتصادی  کمک‎های شایانی انجام دهد.
 
امام‌جمعه سلفچگان ادامه داد: ایجاد شرکت‎های دانش بنیان با مشارکت جهاد دانشگاهی کمک‎های زیادی به تولید علم بومی در کشور می‎کند، مقام معظم رهبری بارها در سخنرانی‎هایشان تأکید بر ایجاد علم بومی کرده‌‌اند و فرموده‎اند علم هر کشور به منزله قدرت آن کشور است و جوامع پیشرفته با تکیه برعلم داخلی خود توانسته‎اند قدرت‎مند شوند.
 
وی با اشاره به اینکه جهاد‌دانشگاهی تاکنون روند رو به رشد و مثبتی داشته است، بیان کرد: جهاد‌دانشگاهی تاکنون در زمینه ایجاد خلاقیت و ابتکار و نوآوری ‌بین دانشجویان اقدامات مفیدی انجام داده و دانشجویان را به سمت تبدیل علم به عمل و کاربردی کردن علوم سوق داده‌ است‌.
 
کتابچی گفت: جهاد‌دانشگاهی بهتر است ‌ظرفیت خود را در زمینه علمی بیشتر متمرکز کند و در سایر زمینه‎ها با رویکرد علمی ورود کند و همیشه انجام کار‎های علمی در اولویت جهاد باشد، و از تمام مدیران و مسئولان جهاددانشگاهی تقدیر و تشکر می‎کنم و امیدوارم ان‎شاءالله با کمک نهاد‎هایی مانند جهاددانشگاهی بتوانیم از پیچ مشکلات پیش روی کشور عبور کنیم.
 
انتهای پیام
captcha