نیازمند ورود جدی جهاددانشگاهی در حوزه فرهنگ هستیم
کد خبر: 3830719
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱

نیازمند ورود جدی جهاددانشگاهی در حوزه فرهنگ هستیم

گروه اجتماعی ــ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی با بیان اینکه امروز نیازمند ورود جدی جهاددانشگاهی برای انجام کار جهادی در حوزه فرهنگ هستیم، تأکید کرد: جهاددانشگاهی فعالیت‌های فرهنگی خود را بیش از پیش افزایش دهد.

جهاددانشگاهی در چله دوم انقلاب در حوزه فرهنگ جهادی عمل کند

حجت‌الاسلام محمد سالاری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی، با بیان اینکه اساس شکل‌گیری جهاددانشگاهی براساس مصوبه انقلاب فرهنگی صورت گرفته و مبنا و شاکله اصلی این نهاد مسائل حوزه فرهنگ است، افزود: این در حالیست که در برهه‌ای از زمان با توجه به نیازمندی‌های کشور در حوزه علمی و پژوهشی این سازمان به این موضوعات ورود کرد که خوشبختانه به موفقیت‌های بسیار چشمگیری هم راه یافت.

وی با اشاره به رسالت جهاددانشگاهی در عرصه فرهنگ، ادامه داد: امید است این نهاد در این حوزه ورود جدی داشته به شکلی که از ابتدا اساس کار جهاددانشگاهی پرداختن به فرهنگ بوده است.

سالاری با تأکید بر اینکه براساس بیانیه گام دوم انقلاب بیشترین نیاز مربوط به مسائل فرهنگی، اسلامی و انقلابی است بنابراین این نهاد باید در چله دوم انقلاب در حوزه فرهنگ جهادی عمل کند، گفت: در جامعه تاکنون به فرهنگ کم‌توجهی شده این در حالیست که شاید اگر ازهمان ابتدا به موضوع فرهنگ با نگاه خاصی متمرکز می‌شدیم امروز مشکلات کمتری در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی داشتیم.

وی با بیان اینکه امروز نیازمند ورود جدی جهاددانشگاهی برای انجام کار جهادی در حوزه فرهنگ هستیم، یادآور شد: جهاددانشگاهی فعالیت‌های فرهنگی خود را بیش از پیش افزایش دهد.

سالاری با اشاره به اینکه براساس گام دوم انقلاب باید مدیران جوان پای کار بیایند، بیان کرد: برای ایجاد روحیه انقلابی در جوانان باید کار فرهنگی لازم صورت گیرد که جهاددانشگاهی در این عرصه می‌تواند مثمرثمر باشد و این مهم نیز زمانی محقق می‌شود که این نهاد بتواند مستقل عمل کند و از مسائل سیاسی، حزبی وگروهی دوری کند.
انتهای پیام

captcha