واقعه غدیرخم در خدابنده بازنمایی می‌شود
کد خبر: 3830762
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱

واقعه غدیرخم در خدابنده بازنمایی می‌شود

گروه فرهنگی ــ رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان از بازنمایی واقعه غدیرخم در شهرستان خدابنده خبر داد و گفت: این کار برای پیوند عمیق‌تر احساس و اندیشه مخاطب انجام می‌شود.

واقعه غدیرخم در خدابنده بازنمایی می‌شودعلی یوسفی، رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان با اشاره به اینکه دهه امامت و ولایت از عید سعید قربان تا عید سعید غدیر نامگذاری شده است، اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی متعددی برای این هفته در نظر گرفته شده است.
 
این مسئول از اجتماع غدیریون با عنوان عید ولایت در روز عید سعید غدیر خم خبر داد و گفت: هیئات مذهبی در اجتماعی عظیم در پیاده‌راه سبزه‌میدان گرد هم می‌آیند و برنامه‌های مدیحه‌سرایی را برپا می‌کنند.
 
یوسفی با اشاره به اینکه مراسم از 18 عصر آغاز و تا اقامه نماز مغرب و عشاء ادامه خواهد داشت، بیان کرد: اجتماع عظیم غدیریون با برنامه‌های شاد همراه خواهد بود.
 
رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان گفت: عید غدیر خم با جشنواره آش متقارن شده است از این‌رو برنامه‌های ویژه‌ای هم در قالب توزیع آش نذری در این ایام پیش‌بینی شده است.
 
وی ابراز کرد: علاوه بر این، جشن ویژه غدیر برای کودکان و نوجوانان با برگزاری برنامه‌های شاد و مسابقات مختلف با حضور گروه‌های هنری در کارخانه کبریت زنجان ندارک دیده شده است.
 
رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان از بازنمایی واقعه غدیرخم در شهرستان خدابنده در این ایام خبر داد و گفت: در صورت تأمین اعتبار این برنامه در زنجان هم اجرا می‌شود و مساجد نیز برنامه‌هایی را در راستای بصیرت‌افزایی در این ایام درنظر گرفتند.
 
پایان پیام
captcha