البرز ۱۳ مسجد بین‌راهی دارد
کد خبر: 3831165
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴

البرز ۱۳ مسجد بین‌راهی دارد

گروه اجتماعی ــ رئیس ستاد اقامه نماز البرز از فعالیت ۱۳ مسجد بین‌راهی در استان خبر داد و گفت: از این تعداد هشت مسجد در محور کرج ـ چالوس قرار دارد.

البرز 13 مسجد بین‌راهی دارد

حجت‌الاسلام سید‌اکبر موسوی، رئیس ستاد اقامه نماز البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: امسال شاهد افتتاح مسجد بین‌راهی گرمدره در پارک جنگلی گرمدره در اتوبان کرج ـ تهران بودیم.

وی ادامه داد: به زودی عملیات ساخت مسجد دیگری در اتوبان ـ قزوین، ابتدای شهر جدید هشتگرد آغاز می‌شود که با اتمام آن مسافران این محدوده بتوانند نماز اول وقت خود را به جا آورند.

این مسئول توضیح داد: در حال حاضر 13 مسجد بین‌راهی در استان وجود دارد که هشت مورد از آن‌ها در محور کرج – چالوس به عنوان یکی از پرترددترین محورهای استان قرار دارد.

رئیس ستاد اقامه نماز استان ابراز کرد: این مساجد در شرایط بحرانی مثل زمان انسداد محور کرج ـ چالوس به واسطه ریزش بهمن و سنگ به مسافران و در راه ماندگان خدمات‌رسانی می‌کنند و به واسطه این که همه این مساجد به سیستم گرمایشی مجهز هستند، هیچ مشکلی برای اسکان مسافران در مواقع بحرانی نداریم.

موسوی در پاسخ به اینکه آیا نمازجماعت در مساجد بین‌راهی استان برگزار می‌شود، گفت: چون اغلب مراجعه‌کنندگان به این مساجد مسافر هستند و ساعات مراجعه آن‌ها به مساجد هماهنگ نیست تاکنون موفق به برپایی نماز جماعت در آن‌ها نشده‌ایم.

وی با اشاره به ضرورت تخصیص اعتبار برای احداث مساجد بین‌راهی جدید در استان اظهار کرد: متأسفانه وضعیت تخصیص اعتبار برای ساخت مساجد بین‌راهی مناسب نیست و امیدواریم مسئولان استان نگاه ویژه‌ای در این خصوص داشته باشند تا بتوانیم تعداد این مساجد را افزایش دهیم تا مسافران البرزی بتوانند نماز خود را به موقع بخوانند.
انتهای پیام

captcha