آموزش مشاغل خانگی؛ فرصتی برای توانمندسازی زنان سرپرست خانوار
کد خبر: 3831169
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸

آموزش مشاغل خانگی؛ فرصتی برای توانمندسازی زنان سرپرست خانوار

گروه اجتماعی ــ معاون سیاسی و امنیتی فرماندار شهرستان خاتم با تأکید بر آموزش مشاغل خانگی و ترویج و استفاده آن برای اشتغال پایدار و مولد گفت: آموزش مشاغل خانگی فرصتی برای توانمندسازی زنان سرپرست خانوار است.

آموزش مشاغل خانگی فرصتی برای توانمندسازی زنان سرپرست خانوار استبه گزارش ایکنا از یزد، جواد میربهبودی، معاون سیاسی ـ امنیتی فرمانداری شهرستان خاتم امروز،  8 مردادماه در نشستی که به منظور و بررسی  رسته‌های اولویت‌دار شهرستان خاتم در حوزه مشاغل خانگی برگزار شد، با اشاره به طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار اظهار کرد: هدف از این طرح خوداشتغالی زنان سرپرست خانوار و پیشگیری از ورود زنان به چرخه حمایتی و بهبود معیشت و کنترل آسیب‌های اجتماعی است.

میربهبودی بیان کرد: استفاده از ظرفیت مشاغل خانگی نقش مهم و تأثیرگذاری در ایجاد اشتغال پایدار خانواده دارد و از این طریق زنان سرپرست خانوار و کار آفرینان می‌توانند به بازارهای هدف متصل شوند.

یادآور می‌شود، در این نشست که معاون عمرانی فرمانداری، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان خاتم و مشاور امور بانوان فرمانداری این شهرستان حضور داشتند، مواردی را بیان کردند.

انتهای پیام

captcha