تخفیف ۳۰ درصدی انواع خدمات درمانگاه دیابت و زخم پای جهاددانشگاهی آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3831913
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷
به‌مناسبت سی‌ونهمین سالگرد تأسیس جهاددانشگاهی صورت می‌گیرد؛

تخفیف ۳۰ درصدی انواع خدمات درمانگاه دیابت و زخم پای جهاددانشگاهی آذربایجان‌غربی

گروه اجتماعی ــ به‌مناسبت سی‌ونهمین سالگرد تأسیس جهاددانشگاهی درمانگاه تخصصی پزشکی دیابت و زخم پای دیابتی جهاددانشگاهی استان به‌مدت یک هفته تمامی خدمات خود را با ۳۰ درصد تخفیف ارایه خواهد کرد.

تخفیف ۳۰ درصدی انواع خدمات درمانگاه دیابت و زخم پای جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی

امین رستم‌زاده، رئیس جهاد‌دانشگاهی آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، به‌مناسبت سی‌ونهمین سالگرد تأسیس جهاد‌دانشگاهی درمانگاه تخصصی پزشکی دیابت و زخم پای دیابتی جهاد دانشگاهی استان به‌مدت یک هفته تمامی خدمات خود را با ۳۰ درصد تخفیف ارایه خواهد کرد.

وی ادامه داد: به‌مناسبت سالگرد تشکیل نهاد انقلابی جهاد‌دانشگاهی مرکز تخصصی پزشکی دیابت واحد از امروز، ۱۲ مردادماه به‌مدت یک هفته خدمات پزشکی، پانسمان زخم پای دیابتی و ویزیت و سایر خدمات را با ۳۰ درصد تخفیف ارایه خواهد کرد.

رستم‌زاده با اشاره به اینکه دیابت یک بیماری کشنده و پنهان است، اظهار کرد: براساس غربالگری‌های به‌عمل آمده حدود ۵۰ درصد مردم مبتلا به دیابت در استان از بیماری خود بی‌خبرند که براساس میانگین کشوری درصد ابتلا به دیابت در استان ۱۷ دهم درصد بیشتر از میانگین کشوری است.

وی افزود: با ارائه خدمات پانسمان زخم پای دیابتی در استان و مراجعه بیماران تاکنون از قطع عضو ۲۵۰ نفر از بیماران دیابتی جلوگیری به‌عمل آمده است.

رئیس جهاددانشگاهی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه هزینه درمان دیابت جزو پرهزینه‌ترین بیماری‌ها است، اظهار کرد: رویکرد جهاد‌دانشگاهی بر پیشگیری کنترل و سپس درمان مبتنی است و براساس رسالت جهادی و تخصصی وارد حوزه درمان و ترمیم زخم پای دیابتی به‌صورت علمی شده است که با این رویکرد تنها مرکز تخصصی دیابت در شمال‌غرب کشور است.

وی در تشریح خدمات ارائه‌شده به مردم گفت: خدمات ویزیت تخصصی برای بیماران تحت پوشش بیمه‌ای خدمات درمان تأمین اجتماعی و بیمه نیروهای مسلح و آزاد و همچنین خدمات پرستاری و ترمیم و پانسمان زخم بیماران دیابتی در این مرکز ارائه می‌شود.

رستم‌زاده با اشاره به ارائه مشاوره تغذیه صورت گرفته در این مرکز بیان کرد: خدمات مشاوره تغذیه جهت بیماران دیابتی در روزهای پنج‌شنبه به‌صورت رایگان در مرکز تخصصی دیابت و زخم پای بیماران دیابتی صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: همچنین طرح‌های رایگان تست قند خون و فشار خون غربال‌گری در روزهای پنج‌شنبه در این مرکز به‌صورت رایگان صورت می‌گیرد.

رستم‌زاده افزود: خدمات پرستاری از جمله تزریقات سرم‌تراپی پانسمان نوین طبق ترمیم‌های به‌روز در درمانگاه و منزل جهت رفاه حال بیماران ارائه می‌گردد.

یادآور می‌شود، درمانگاه تخصصی دیابت و زخم پای بیماران دیابتی جهاددانشگاهی استان به آدرس ارومیه، میدان امام حسین(ع) (گول اوستی)، کوچه 25، به طرف پنجراه و شماره تلفن 32230549 آماده ارائه خدمات به مردم است.
انتهای پیام

captcha