آزمون استخدامی آتش‌نشانی در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
کد خبر: 3832369
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
از سوی جهاددانشگاهی؛

آزمون استخدامی آتش‌نشانی در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ رئیس مرکز آزمون جهاددانشگاهی آذربایجان‌غربی گفت: آزمون استخدامی آتش‌نشانی آذربایجان‌غربی ۱۸ مرداد ماه توسط جهاددانشگاهی استان برگزار خواهد شد.

آزمون استخدامی آتش‌نشانی آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

امین رستم‌زاده، رئیس جهاددانشگاهی آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: آزمون استخدامی آتش‌نشانی آذربایجان‌غربی 18 مرداد ماه توسط جهاد دانشگاهی استان برگزار خواهد شد که 3082 نفر برای تصدی مشاغل آتش‌نشانی به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود: در آزمون استخدامی آتش‌نشانان آذربایجان‌غربی 70 نفر پذیرفته خواهند شد که آزمون در شهرستان‌های ارومیه با 2074 متقاضی و خوی با 987 نفر متقاضی برگزار خواهد شد.

رستم‌زاده ادامه داد: بیشترین متقاضیان شرکت‌کننده در آزمون به‌ترتیب مربوط به شهرستان‌های ارومیه، خوی و بوکان با 1397، 598 و 276 داوطلب است.

رئیس مرکز آزمون جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: این آزمون در مورخه 18 مرداد ماه از ساعت 9 صبح لغایت 13 ظهر برگزار می‌شود و در اجرای آن 120 نفر با جهاد دانشگاهی استان همکاری خواهند داشت.

وی گفت: محل آزمون شهرستان خوی در دانشگاه پیام‌نور و در ارومیه علاوه بر مرکز آموزش جهاد دانشگاهی در دبیرستان‌های امام خمینی(ره)، شهید علیزاده و شهید مفتح برگزار خواهد شد.

رئیس جهاددانشگاهی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: کارت ورود به جلسه از 14 مرداد ماه در دسترس خواهد بود و داوطلبان با پرینت آن می‌توانند به کارت ورود به جلسه آزمون دسترسی داشته باشند.

وی درخصوص نقص‌های احتمالی در کارت ورود به جلسه و یا سایر مشخصات داوطلبان گفت: داوطلبان از روز شانزدهم و هفدهم مرداد می‌توانند برای رفع نقص‌های احتمالی به مرکز آموزش جهاددانشگاهی ارومیه و خوی مراجعه نمایند.
انتهای پیام

captcha