تأکید بر نقش بازرسان فنی در تعمیرات اساسی پالایشگاه ایلام
کد خبر: 3832486
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۸
پرچم‌پور عنوان کرد:

تأکید بر نقش بازرسان فنی در تعمیرات اساسی پالایشگاه ایلام

گروه اجتماعی ــ رئیس بازرسی فنی شرکت پالایش گاز ایلام گفت: بازرسی فنی به عنوان چشم بیدار پالایشگاه با اعمال بازرسی در مراحل خرید تجهیزات و قطعات و در زمان نصب با انجام تست‌های عملکردی، حضوری فعال دارد و به همین سبب احتمال بکارگیری و استفاده از تجهیزات و قطعات غیراستاندارد به حداقل می‌رسد.

تاکید بر نقش بازرسان فنی در تعمیرات اساسی پالایشگاه ایلام
به گزارش ایکنا از ایلام به نقل از روابط عمومی پالایشگاه گاز ایلام، بهزاد پرچم‌پور، رئیس بازرسی فنی شرکت پالایش گاز ایلام امروز 13 مرداد ماه با اشاره به اینکه این واحد برای نظارت فنی حین انجام فعالیت‌های تعمیرات اساسی برنامه‌های مدونی طراحی کرده است، اظهار کرد: تعمیرات اساسی امسال با تکیه بر توان داخلی و با محوریت استفاده از کالاهای استاندارد و گواهی نامه دار داخلی انجام می شود.
وی افزود: بازرسی فنی به منظور دستیابی به حصول اطمینان از انجام صحیح و کامل تعمیرات و همچنین انجام تمامی موارد برنامه‌ریزی شده در تمام مراحل تعمیرات اساسی طبق استانداردهای بین المللی و روش جاری شرکت ملی گاز ایران حضور فعال و مستمر دارد.
پرچم پور ادامه داد: بازرسی فنی با کنترل انطباق خدمات و محصولات سازنده های داخلی با استاندارد‌های مرجع و بين‌المللي و با کمک به رفع نواقص و ایرادات آنها به منظور ارتقای کیفیت محصولات داخلی، در راستای اقتصاد مقاومتی و تولید کالای ایرانی، نقشي اساسی در بهبود کیفیت محصولات تولید داخل را ایفا می‌کند.
وی با اشاره به اینکه بازرسی فنی بیشترین و مهمترین فعالیت خود را در تعمیرات اساسی ایفا می‌کند،اظهار داشت: به منظور استفاده حداکثری از توان داخلی، متخصصان بازرسی فنی با استفاده از روش‌های استاندارد و تست‌های فنی،امکان استفاده از کالاهای داخلی را در اولویت قرار می‌دهند.
رئیس بازرسی فنی شرکت پالایش گاز ایلام گفت: به منظور انجام بهینه تعمیرات اساسی همگام با سایر واحدهای پالایشگاه، در واحد بازرسی فنی نیز با برگزاری جلسات مدون، تعریف اهداف و انجام تمهیدات لازم در راستای انجام هرچه بهتر فعالیت‌ها، تمام برنامه ریزی های لازم قبل از شروع تعمیرات اساسی صورت گرفته است.
پرچم‌پور افزود: در تعمیرات اساسی امسال، تجهیزاتی چون ۴برج احیا و جذب، ۱۵ تجهیز تحت فشار ، 10 مبدل حرارتی، چندین مخزن ذخيره ، فیلتر ، کوره ، فلر و بیش از ده ها مورد شیرآلات مختلف مورد بازرسی فنی قرار مي‌گيرند.
انتهای پیام
captcha