دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت‌های جهاددانشگاهی استفاده کنند
کد خبر: 3832697
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵

دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت‌های جهاددانشگاهی استفاده کنند

گروه اجتماعی ــ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره جهاددانشگاهی اشاره کرد و افزود: لازم است دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت‌های عظیم این نهاد انقلابی از جمله نخبگان و نیرو‌های برجسته علمی استفاده کنند.

مجید شیرانی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، ضمن تبریک سالروز تشکیل جهاددانشگاهی، اظهار کرد: جهاددانشگاهی با نیروی‌های جوان و کارآمد خود، می‌تواند زمینه‌های لازم را برای توسعه کشور فراهم کند.

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره جهاددانشگاهی اشاره کرد و افزود: لازم است دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت‌های عظیم این نهاد انقلابی از جمله نخبگان و نیرو‌های برجسته علمی استفاده کنند.

شیرانی به مرکز بانک خون بند ناف رویان اشاره و اظهار کرد: جهاددانشگاهی با داشتن این مرکز در حوزه پزشکی حرفی برای گفتن دارد و با وجود توانمندی‌‌های عظیم می‌تواند کشور را در حوزه‌های مختلف به خودکفایی برساند.

وی با تأکید بر اینکه توانمندی‌های این نهاد علمی باید بیشتر به جامعه معرفی شود، ادامه داد: ظرفیت بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف در جهاددانشگاهی استان وجود دارد که دستگاه‌ها می‌توانند از آن بهره ببرند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی استان کار جهادی را از ویژگی‌های بارز جهاددانشگاهی دانست و بیان کرد: وجود نیروی انسانی جهادی و جوان در این نهاد می‌تواند راهکاری عملی در گشایش بسیاری از مشکلات باشد.

وی به نقش جهاددانشگاهی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اشاره و اظهار کرد: یکی از ارگان‌ها و نهادهایی که می‌تواند در راستای تحقق اهداف پیش‌بینی شده در بیانیه گام دوم تلاش مؤثری داشته باشد جهاددانشگاهی است.

انتهای پیام

captcha