جوان‌گرایی نقطه قوت جهاددانشگاهی است
کد خبر: 3832939
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷

جوان‌گرایی نقطه قوت جهاددانشگاهی است

گروه اجتماعی ــ رئیس سابق جهاد دانشگاهی واحد اصفهان با بیان اینکه نقطه قوت جهاددانشگاهی جوان‌گرایی، سرعت عمل و اعتماد به نفس کارکنان این نهاد است، افزود: جهاددانشگاهی می‌تواند تفکر جهادی را در کشور نهادینه کند.

نهادینه ساختن تفکر جهادی؛ کارویژه جهاد دانشگاهی

علی‌محمد فزوه، رئیس سابق جهاددانشگاهی واحد اصفهان، در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان، با اشاره به سالروز تأسیس جهاددانشگاهی، اظهار کرد: نقشی که جهاددانشگاهی می‌تواند در آن تأثیرگذار باشد، نهادینه ساختن تفکر جهادی است، در واقع نهادینه کردن این تفکر با کمترین امکانات و دست خالی و فقط با همت و اراده می‌تواند مسائل و مشکلات کشور را حل‌وفصل کند.

وی افزود: با توجه به اینکه نیروهای جهاددانشگاهی در زمینه‌های مختلف فعالیت کرده و تجارب بسیار خوبی به خصوص در زمینه علمی دارند و کارهای مهمی انجام داده‌اند، می‌توانند تجربه‌های خود را در عرصه اقتصادی نیز به کار بگیرند، آنها را به فرصت تبدیل کرده و نقش اساسی در این زمینه ایفا کنند.

رئیس سابق جهاددانشگاهی واحد اصفهان درباره عملکرد جهاددانشگاهی در پاسخگویی به نیازهای علمی، فرهنگی و اجتماعی جامعه و تحقق اهداف مورد نظر خود، گفت: افرادی که از فعالیت‌ها و اقدامات جهاد دانشگاهی اطلاع دارند، باید در این خصوص نظر دهند، ولی اگر بودجه این نهاد را با دیگر سازمان‌هایی که فعالیت‌های مشابهی در زمینه آموزش و پژوهش انجام می‌دهند مقایسه کنیم، متوجه می‌شویم که جهاددانشگاهی در زمینه فرهنگی عملکرد مثبتی از خود نشان داده است.

فزوه تصریح کرد: نقطه قوت جهاددانشگاهی جوان‌گرایی، سرعت عمل و اعتماد به نفس کارکنان این نهاد است. جهاددانشگاهی می‌تواند تفکر جهادی را در کشور نهادینه کند.

وی بیان کرد: کارکنان جهاددانشگاهی در طول سی و نه سال گذشته زحمت‌های فراوانی کشیده‌اند، بنابراین شایسته است تجربیات و تشکیلات جهاددانشگاهی به عنوان نهادی برآمده از انقلاب اسلامی در سراسر کشور مورد بررسی قرار گرفته و از آن‌ها استفاده به جا و شایسته‌ای انجام شود.
انتهای پیام

captcha