درخشش ایکنا در جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های زنجان
کد خبر: 3833596
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۹

درخشش ایکنا در جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های زنجان

گروه فرهنگی ــ خبرگزاری ایکنا در پنجمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان زنجان، ۲ رتبه برتر را از آن خود کرد.

خبرگزاری ایکنا زنجان در جشنواره مطبوعات خوش درخشیدبه گزارش ایکنا از زنجان، پنجمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان زنجان با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد. خبرگزاری ایکنا در این جشنواره موفق به کسب ۲ رتبه برتر شد‌.

در بخش گزارش خبری ـ تحلیلی، در رقابت بین مطبوعات سجاد کریمی از نشریه رویداد آذربایجان به مقام نخست دست یافت، مهدی سهرابی از روزنامه صدای زنجان دوم و آذر عباسی از نشریه موج بیداری حائز رتبه سوم شد.

در بخش خبرگزاری‌ها نیز ملک‌ناز نجفی از پایگاه خبری موج رسا عنوان نخست را کسب کرد، زهرا رسولی از خبرگزاری فارس به مقام دوم دست یافت و سمیه محرمی از خبرگزاری فارس سوم شد.

در بخش مقاله، سرمقاله و یادداشت هیچ یک از مطبوعات استان نتوانستند رتبه نخست را تصاحب کنند، اما سمیه میناخانی و مهدی سهرابی از روزنامه صدای زنجان به ترتیب به مقام‌های دوم و سوم رسیدند.

در این بخش هوشنگ شیخی از ماهنامه رویداد آذربایجان، محسن احمدی از نشریه شهاب زنجان و سکینه محمدی از هفته‌نامه بیان خدابنده شایسته تقدیر شناخته شدند.

رتبه اول تیتر در بخش مطبوعات به حسین دولتیاری از هفته‌نامه صنعت و تجارت زنجان رسید، حسن اکبری از ماهنامه سپهر خمسه و زهرا هادیلو از روزنامه همشهری به ترتیب حائز رتبه‌های دوم و سوم شدند. جایزه ویژه هیئت داوران در این بخش به روزنامه صدای زنجان رسید.

در بین خبرگزاری‌ها، فاطمه تاج‌بخش از ایسنا و زهرا رسولی از خبرگزاری فارس به طور مشترک شایسته تقدیر شناخته شدند و پریسا یوسفی از ایسنا رتبه نخست را از آن خود کرد، سعیده شریفی از ایسنا به جایگاه دوم دست یافت و رحیم مقدمی از خبرگزاری مهر سوم شد.

در بخش خبر دست مطبوعات از جوایز پنجمین جشنواره کوتاه ماند اما در بین خبرگزاری‌ها، ملک‌ناز نجفی از پایگاه خبری موج رسا، حسن اکبری و پرویز غفاری از خبرگزاری ایرنا دست کم عنوان شایسته تقدیر را کسب کردند.

هیئت داوران در بخش مصاحبه در بین مطبوعات، سمیه میناخانی و مهدی سهرابی از روزنامه صدای زنجان را به طور مشترک به عنوان رتبه نخست معرفی کردند و علی‌اکبر شوخی از دو هفته‌نامه عصر ملت و سجاد کریمی از ماهنامه رویداد به ترتیب به رتبه‌های دوم و سوم دست یافتند.

در بخش مصاحبه، خبرگزاری‌ها، موفق به کسب رتبه اول و دوم نشدند اما رتبه سوم به طور مشترک به فاطمه تاج‌بخش از خبرگزاری بین‌المللی قرآن ( ایکنا)، حسین عباسی و علی الماسی از پایگاه خبری موج رسا رسید. همچنین اکرم بیات از خبرگزاری ایرنا و زهرا مقدمی از خبرگزاری مهر عنوان شایسته تقدیر را کسب کردند.

در بخش عکس نیز عکاسان نتوانستند نظر هیئت داوران را برای جایگاه‌های دوم و سوم جلب کنند و امیرحسین ناسوتی از خبرگزاری فارس اول شد.

در بخش طراحی و صفحه‌آرایی مهران محمودی از نشریه رویداد آذربایجان حائز رتبه اول شد، بهرام بلند اقبال از روزنامه صدای زنجان عنوان شایسته تقدیر را کسب کرد و این بخش نفرات دوم و سوم نداشت‌.

همچنین در این جشنواره، در بخش موضوعی، خبرگزاری ایکنا رتبه برتر حوزه دین و معنویت را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام

captcha