پیشرفت‌های امروز ایران نتیجه مقاومت است
کد خبر: 3833678
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹

پیشرفت‌های امروز ایران نتیجه مقاومت است

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه کرمانشاه گفت: مقام معظم رهبری بر مقاومت اصرار فراوانی دارند زیرا پیشرفت‌های امروز کشور حاصل مقاومت است و این مقاومت سبب شده آمریکا از روی ناچاری دست به اقداماتی بزند.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امروز، 18 مرداد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه با توصیه همگان به رعایت تقوا و پرهیزگاری با اشاره به سالروز شهادت امام محمدباقر(ع) اظهار کرد: ایشان شکافنده علم بودند و تمام نوابغ خود را در برابر امام باقر(ع) خاشع می‌دانستند.

وی افزود: ایشان پایه‌گذار نهضت فرهنگی، علمی، اسلامی و تمدن اسلامی بودند به‌گونه‌ای که امروز تمام شاگردان و مدرسان حوزه‌های علمیه بر سرسفره امام باقر(ع) و امام صادق(ع) نشسته‌اند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به داشتن حسن خلق و برخورد خوب گفت: داشتن حسن خلق با افراد خانواده و بین اساتید و شاگردان و مدیران و ارباب رجوع و رعایت آن در همه شئونات زندگی لازم است.
آیت‌الله علما با اشاره به فرمایش مولای متقیان(ع) درخصوص تقوا اظهار کرد: روز هشتم ذی‌الحجه سالروز حرکت سیدالشهدا(ع) از مکه به عراق و روز نهم ذی‌الحجه سالروز شهادت مسلم ابن‌عقیل و روز عرفه است.

وی تصریح کرد: دهم ذی‌الحجه روز عید قربان به‌عنوان اعیاد بزرگ امت اسلام است که در آن به انجام مستحبات فراوانی سفارش شده است. همه مردم چه حجاج و چه غیر حجاج باید به مستحبات ویژه عید قربان عمل کنند که یکی از آن‌ها اقامه نماز این روز است.

وی با یادآوری دوازدهم ذی‌الحجه به سالروز پیروزی حزب‌الله لبنان و مقاومت 33 روزه برابر ارتش اسرائیل اشاره کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه در بخش دیگر خطبه‌های نماز جمعه امروز کرمانشاه با اشاره به پیشرفت‌های امروز کشور افزود: مقام معظم رهبری بر روی مقاومت اصرار فراوانی دارند زیرا پیشرفت‌های امروز کشور حاصل مقاومت است و این مقاومت سبب شده آمریکا از روی ناچاری دست به اقداماتی بزند. در گرو مقاومت و توکل به خدا پیروزی و پیشرفت‌هایی چه در جنگ تحمیلی و چه در پیروزی انقلاب حاصل شده است.
آیت‌الله علما اظهار کرد: امروز حزب‌الله لبنان با مقاومت خود در منطقه می‌درخشد و به دنیا معنای مقاومت و آثار آن را نشان می‌دهد.
انتهای پیام

captcha