اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی ویژه عید قربان در سیستان و بلوچستان
کد خبر: 3833845
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰

اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی ویژه عید قربان در سیستان و بلوچستان

گروه اجتماعی ــ مدیر کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان از اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی ویژه عید قربان در سطح استان خبر داد.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به‌ نقل از اداره‌کل دامپزشکی استان، مهدی حسینی، مدیر‌کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان از اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی ویژه عید قربان در سیستان و بلوچستان خبر داد.

وی گفت: با هدف حفظ سلامت مصرف‌کنندگان و تأمین بهداشت عمومی، طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی و شرعی بر فرآورده‌های خام دامی ویژه عید سعید قربان در این استان در حال اجراست.

مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان ادامه داد: این طرح با ساماندهی و راه‌اندازی اکیپ‌های ثابت و سیار بازرسی، متشکل از ۲۵ دامپزشک، ۷۳ بازرس بهداشت گوشت و ۱۳ ناظر شرعی در قالب ۳۵ اکیپ سیار و ۲۸ اکیپ ثابت در سراسر استان به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.

حسینی با تأکید بر نظارت هرچه بهتر دامپزشکی در این ایام، فعالیت‌های نظارتی و شرعی دامپزشکی را عاملی تأثیرگذار در سلامت غذایی جامعه عنوان کرد.

مدیر‌کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان از مردم استان در‌خواست کرد برای مشاوره و دریافت خدمات در خصوص ذبح دام و اطمینان از سلامت گوشت قربانی به کشتارگاه‌ها و اکیپ‌های ثابت و سیار بازرسی در سراسر استان مراجعه کنند.

انتهای پیام

captcha