کمک ۲۲۰ میلیارد ریالی مراکز نیکوکاری البرز به نیازمندان
کد خبر: 3833871
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶

کمک ۲۲۰ میلیارد ریالی مراکز نیکوکاری البرز به نیازمندان

گروه اجتماعی ــ خیران ۷۸ مرکز نیکوکاری طرف قرارداد با کمیته امداد امام(ره) استان البرز طی چهار ماه نخست سال ۹۸، رقمی معادل ۲۲۰ میلیارد ریال به مددجویان تحت حمایت این نهاد و سایر نیازمندان کمک کردند.

کمک ۲۲۰ میلیارد ریالی مراکز نیکوکاری البرز به نیازمندان

محمد محمدی‌فرد، مدیرکل کمیته امداد امام(ره) البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، با اشاره به نقش مؤثر مراکز نیکوکاری در رفع مشکلات معیشتی مددجویان و نیازمندان البرزی گفت: ارائه خدمات معیشتی در زمینه‌های مسکن، جهیزیه، درمان، اعطای سبد کالا به مددجویان و نیازمندان و همچنین مشارکت چشمگیر در بلایای طبیعی همچون زلزله سال ۹۶ کرمانشاه و سیل اخیر با استفاده از ظرفیت خیران، مهمترین فعالیت‌های مراکز نیکوکاری در استان البرز را تشکیل می‌دهد.
وی با اشاره به اینکه توسعه اجتماعی و ابعاد مردمی کمیته امداد امام(ره) از جمله مهمترین اهداف و سیاست های برنامه ۶ ساله این نهاد است، افزود: وصل کردن منابع خیر اغنیا به نیازهای فقرا یکی از اهداف اصلی مراکز نیکوکاری است.

این مسئول بیان کرد: در مراکز نیکوکاری محله محور با توجه به اینکه معتمدان محلی اشراف کامل و مناسبی بر وضعیت مددجویان و نیازمندان ساکن در محلات دارند، ارائه خدمات به محرومان و امور خیریه با ضریب اطمینان مطلوبی انجام می‌شود.

محمدی‌فرد استفاده از ظرفیت پزشکان، کسبه، فعالان امورعمرانی، تأسیساتی و سایر صنوف در ارائه خدمات رایگان یا با تخفیف ویژه به مددجویان و نیازمندان را ازجمله فعالیت‌های مهم و اثربخش مراکز نیکوکاری برشمرد.
انتهای پیام

captcha